וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "יש שחקנים שאכזבו אותי, לא יכול לעבור על זה לסדר היום"

מאמן הפועל באר שבע זעם אחרי התבוסה למכבי תל אביב: "לחימה והקרבה זה הרבה לפני טקטיקה. מה היה חסר לנו כדי לזכות? המשחקים נגד חיפה, עם חיזוק נכון נוכל לייצר המשכיות". גלזר: "הייתה בעיית מחויבות שלא מתאימה לנו"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט 1

הפועל באר שבע איבדה הערב (שני) סופית את סיכויה להחזיר את האליפות לבירת הנגב, כשמקביל לניצחון של האלופה מכבי חיפה היא הובסה 3:0 אצל מכבי תל אביב. האדומים הגיעו בסגל חסר מאוד לבלומפילד, אך נראו כבויים לחלוטין כבר מהפתיחה ולקראת מחזור הסיום נפתח לו הקרב על המקום השני.

אליניב ברדה החל בברכות למכבי חיפה, והמשיך עם כעס על השחקנים שלו: "הגעתי לפה עם אמונה גדולה וזה התפוצץ לנו בפנים במחצית הראשונה. אני לא מוכן שניראה ככה, מבחינתי יש פה שחקנים שאני באופן אישי מאוד מאוכזב מאיך שנראו. זה לא יגרע מהעונה הטובה שעשינו. לחימה והקרבה זה הרבה לפני טקטיקה. אם במשחק כזה אלה שני דברים שהיו חסרים ברבע השעה הראשונה, אני לא יכול לעבור על זה לסדר היום".

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע. אריאל שלום
מאוכזב. ברדה/אריאל שלום

"הלכנו עד הסוף והיינו שם מחזור לסיום", אמר ברדה על מאבק האליפות, "זו קבוצה חדשה שנבנית. מה היה חסר לנו? שלושה משחקים נגד חיפה - באחד ספגנו שער בדקה ה-90 וקיבלנו אדום בדקה ה-45. בשני המשחקים בחיפה היינו יותר טובים והפסדנו. היו עוד כמה פעמים שבעטנו בדלי. נצטרך ללמוד מזה, יש עוד משחק אחד ואנחנו רוצים לשמור על המקום השני".

המאמן הביט לעבר העונה הבאה ואמר: "עם חיזוק נכון במקומות שדיממנו מהם השנה, הקבוצה הזאת יכולה לייצר בשנה הבאה רצף והמשכיות. עונה מלאה ראשונה כמאמן? אני כל יום לומד, גם אחרי המשחק הזה, תהליך הלמידה אינסופי. לא הופתעתי, גדלתי בתור הענף, המעבר היה די טבעי למרות שזה לא משהו שחשבתי שאעשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל באר שבע איתן טיבי עם עומרי גלזר. אריאל שלום
ערב רע לאדומים. גלזר וטיבי/אריאל שלום

השוער עומרי גלזר הוסיף: "ערב מאכזב מאוד, מצטערים בפני הקהל שהגיע בכמות יפה מאוד. לא הראינו את היכולת שהוא מצפה מאיתנו, הייתה בעיית מחויבות בהרבה דקות וזה לא מתאים לנו. זה אחד המשחקים הכי חלשים שלנו העונה, אם לא החלש ביותר, גם בפן הזה. ידענו שיהיה קשה בגלל הפער שנוצר ממכבי חיפה".

"האם האמנו שנזכה? תמיד אנחנו מאמינים והראינו את זה בשבועות שקדמו. היום לא היה כדורגל ולא מחויבות, נפלנו בזה. זה לא תירוץ אבל היה סגל חסר מאוד, המון שחקני נוער בסגל וכאלה ששיחקו לראשונה בליגה".

גלזר נשאל האם באר שבע הזו הייתה ראויה לזכייה באליפות: "אני חושב שהראינו בכל חלקי העונה שכן. גם באירופה הראינו תצוגות טובות, בגביע הטוטו הגענו לגמר, באלוף האלופים זכינו, היינו במאבק עד הסוף. נחזור שנה הבאה חזקים יותר, נעשה את ההתאמות ונילחם שוב על התואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully