וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון והפועל אשדוד עלו לגמר הפלייאוף בכדוריד

הצהובים ניצחו 30:32 בבית את רמת השרון והשלימו 1:3 בסדרת חצי הגמר, האלופה חולמת על טרבל אחרי 30:33 ו-1:3 משלה על הפועל ראשון לציון

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.5/ספורט1

שתי סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדוריד הגיעו למשחק הרביעי באותו מצב, כאשר הקבוצות ללא יתרון הביתיות הובילו 1:2 עם אפשרות להעפיל לגמר בעזרת ניצחון ביתי, ושתיהן עמדו במשימה. הראשונה לעשות את זה הערב (שני) הייתה מכבי ראשון לציון, שהשיגה 30:32 דרמטי על א.ס. רמת השרון והבטיחה את מקומה בגמר. לאחר מכן חיקתה אותה האלופה הפועל אשדוד, שניצחה 30:33 את הפועל ראשון לציון וחתמה גם היא 1:3 בסדרה, אולי בדרך לטרבל שני ברציפות.

ירמי סידי שחקן מכבי ראשון לציון. פבל יפנוב, מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
סוף סוף ניצחון ביתי בסדרה. ירמי סידי/אתר רשמי, פבל יפנוב, מכבי ראשון לציון

מכבי ראשון לציון - א.ס. רמת השרון 30:32 (1:3 בסדרה)

אחרי שלושה ניצחונות חוץ, הסדרה המותחת הוכרעה בזכות ניצחון ביתי ראשון. הצהובים איבדו יתרון של שבעה שערים, הסתבכו קשות ופיגרו בשני שערים בדקות האחרונות, אבל אז ירמי סידי הפעיל את גיא גרא שהשלים מהפך עם שערים מהפינה הימנית, השוער גרדימיר צ'נבסקי סיפק עצירה נהדרת וסידי המצטיין במשחק ובסדרה סגר עניין בשניות האחרונות מול שער חשוף. עידן מימון ושחקניו מודחים בחצי הגמר אחרי שסיימו את העונה הסדירה במקום השני.

כבשו למכבי ראשון לציון: סידי 11, גרא 8, ניזרי 4, קראצ'יץ' 3, אטמן וחדזימרוביץ' 2 כ"א, מוטולה ומלול 1 כ"א. גרדימיר צ'נבסקי - 11 מ-41 - 27%.

כבשו לרמת השרון: טורקניץ 7, אפו 5, אור לוי, פאבלוביץ' 4 כ"א, צ'ורצ'יץ', צרפתי 3 כ"א, הרשקוביץ 2, שקלים, נחמני 1 כ"א. סטויקוביץ' 13 מ-36 - 36 אחוזים. ליאור קפלן 1 מ-7.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני הפועל אשדוד חוגגים. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
שוב תואר משולש? שחקני הפועל אשדוד חוגגים/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הפועל אשדוד - הפועל ראשון לציון 30:33 (1:3 בסדרה)

האלופה ומחזיקת הגביע הייתה כבר ביום שישי בעמדת הכרעה, אבל ספגה הפסד בנחלת יהודה. הפעם היא כבר לא שמטה את ההזדמנות, והדיחה את הפועל ראשון לציון, שאמנם סיימה ראשונה את העונה הסדירה אך נכנסה לפלייאוף במצב הכי לא אידיאלי מבחינתה - כשבמשחק הראשון היא איבדה את מלך שעריה אולג אסטרשפקין ובמשחק השני את הקפטן והעוגן ההגנתי שי נתן - בפציעות (בנוסף לכך, שאנטוניו פריבאניץ' נעדר מחלק ניכר מהסדרה בגלל פציעה). כעת, אשדוד רוצה לעשות היסטוריה - ולזכות באליפות השלישית בתולדותיה מאז הראשונה כאמור ב-2019 - ולהשלים טרבל (תואר משולש) עונה שנייה ברציפות.

כבשו להפועל אשדוד: וויאצ'יץ' 8, באביץ' 6, ניבו לוי 5, קושמרו 4, סטלמן ומילנקוביץ 3 כ"א, פרקש 2, יובל כץ 1. סבטיסלב ורקיץ' סיים עם 9 עצירות - כולל שני פנדלים. אורן מאירוביץ עם עצירה אחת.

כבשו להפועל ראשון לציון: פריבאק ,7, פסו 6, ליבגוט ותומר בודנהיימר 5 כ"א, ליאור גורמן 3, אסף שרון 2, אראל צייטלר ואנטוניו פריבאניץ' 1 כ"א. עצירות שוערים: אורון ברגיל 8, תום שם טוב 2 כולל פנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully