וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה ברומא: קרלוס אלקראס הפסיד למדורג 135 בעולם

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 18:09

הספרדי הצעיר חטף 6:3, 7:6 (4) מפביאן מרוז'אן ההונגרי, בהופעת הבכורה שלו בטורניר ATP גדול. "החלום הפך למציאות", אמר המנצח, שהעפיל לסיבוב הרביעי

קרלוס אלקראס זכה בטורניר מדריד/ספורט1

סנסציה גדולה נרשמה היום (שני) בטורניר רומא, כשפביאן מרוז'אן ההונגרי הימם את המדורג שני בעולם קרלוס אלקראס עם 3:6, 6:7 (4) בדרך למפגש עם בורנה צ'וריץ' בסיבוב הרביעי.

ההונגרי המדורג 135 בעולם רושם את הופעת הבכורה שלו בטורניר ATP גדול - ואיזו הופעת בכורה גדולה זו, עם הצגה בלתי רגילה מול הספרדי הצעיר, שנכנס למשחק הזה עם מאזן 2:30 השנה.

"הכל הלך לי מושלם", אמר מרוז'אן בן ה-23. "הקהל, מזג האוויר, המשטח. אני מאושר. קשה לי לדבר, לא יכולתי לדמיין דבר כזה. אתמול בלילה זה היה בגדר חלום, ועכשיו זה מציאות. ניסיתי לעשות משהו מיוחד, אולי לנצח כמה משחקונים או מערכה, ופתאום ניצחתי את קרלוס".

קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי. רויטרס
הפסד לא צפוי. אלקראס/רויטרס

"נלחמתי עד הכדור האחרון, אך זה לא הספיק", סיכם אלקראס, שלא הודח בשלב כל כך מוקדם של טורניר כלשהו מאז אוקטובר 2022, וזכה רק בשבוע שעבר בטורניר מדריד. "היו לי הזדמנויות, אבל הניצחון מגיע לפביאן. אם הוא ישחק ברמה הזו, הוא הולך להמשיך להפתיע שחקנים נוספים. הוא ייכנס לטופ 100 מהר מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully