וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון בחמישיית העונה של היורוליג, בולדווין הופתע שנשאר בחוץ

רכז מכבי תל אביב נכלל בחמישייה לצד מוסה, וזנקוב, טבארס ולסור. שותפו לקו האחורי התהדר במספרים המרשימים שלו, האם הוא קופח?

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.5/ספורט1

היורוליג ממשיכה לפרסם את פרסי ותארי העונה לפני הפיינל פור. אחרי שים מדר נבחר לכוכב העולה של העונה ויורגוס ברצוקאס הוכתר כמאמן המצטיין, פורסמה היום (שני) החמישייה הראשונה של העונה, שנבחרה על פי הצבעות המאמנים, הקפטנים והאוהדים.

מכבי תל אביב שלחה לשם נציג אחד - לורנזו בראון, שהיה אחד השחקנים החשובים של הצהובים במסע לעבר הפלייאוף, שהסתיים בהדחה אחרי משחק חמישי ומכריע מול מונאקו.

לצד בראון מופיעים בחמישייה דז'נאן מוסה (ריאל מדריד), סשה וזנקוב (אולימפיאקוס), מתיאס לסור (פרטיזן בלגרד) ו-וולטר טבארס (ריאל מדריד).

לורנזו בראון מכבי תל אביב. דני מרון
עונה גדולה. לורנזו בראון/דני מרון

בולדווין לא מבין איך הוא לא בפנים

גם במכבי תל אביב הגיבו: בולדווין היה ראוי להיבחר לצד בראון

בראון קבע העונה שיאי קריירה ביורוליג כמעט בכל קטגוריה סטטיסטית. הוא היה השחקן היחיד ביורוליג שסיים בטופ 5 בנקודות (16.4) ואסיסטים (5.5) ולא היה רחוק מלהתברג בעשירייה המובילה גם בחטיפות (1.1). גם הופעה פחות טובה בסדרת הפלייאוף מול מונאקו, כולל יכולת פושרת מאוד במשחק על ההעפלה לפיינל פור, לא מנעה מבראון את הפרס וההכרה.

"קור הרוח שלו במצבים קריטיים איפשר למכבי תל אביב לנצח בכמה משחקים גדולים, ועזר לקבוצה להפוך את העונה הזו לעונה מנצחת", נכתב באתר היורוליג.

המשמעות היא שווייד בולדווין, ממצטייני החלק השני של העונה ביורוליג, ככל הנראה ייכלל בחמישייה השנייה של העונה. זמן קצר לאחר פרסום החמישייה, וכשהתברר שהוא לא נכלל בה, צייץ בולדווין את הנתונים, שאמורים לדבר בעד עצמם: מבין הגארדים בליגה, האו סיים את העונה עם הכי הרבה נקודות, במקום השביעי באסיסטים, במקום הראשון בריבאונדים ובמקום הראשון במדד יעילות. בפלייאוף הוא סיים שני בנקודות, ראשון באסיסטים ושני במדד היעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully