וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נתפס: שערים 10-11 בבלומפילד סגורים בפעם התשיעית העונה

גם במשחק נגד הפועל באר שבע (20:30, ספורט3) מכבי תל אביב לא תיהנה מהדחיפה של הגוש המעודד, והמגמה כבר מתחילה להדאיג: הנזק הכלכלי עצום, השחקנים מרגישים את האפקט המקצועי, וכולם בקבוצה יוצאים מופסדים. החשש: זה ישפיע על רכישת המנויים

ונדליזם של אוהדי מכבי תל אביב באצטדיון בחיפה/מכבי חיפה

בפעם התשיעית העונה, גם הערב (שני, 20:30, ספורט3) יהיו שערים 10-11 סגורים לאוהדי מכבי תל אביב במשחק נגד הפועל באר שבע. זה מספר כמעט בלתי יאמן. את העונה הזו החלו במכבי תל אביב עם משחק במסגרת גביע הטוטו מול מכבי נתניה ושערי האוהדים השרופים היו סגורים בשל עונש שסחבה מכבי תל אביב מהעונה הקודמת. למשחק הליגה הראשון מול בני ריינה התייצבה מכבי תל אביב כששוב שערים 10-11 סגורים בשל אותו עונש מהעונה הקודמת.

אחרי הדרבי התל אביבי, מכבי תל אביב ספגה עונש של סגירת השערים לשני משחקים ובליגה, גם מול נס ציונה וגם מול הפועל חיפה, לא ישבו אוהדי האולטראס בשערים האלה. גם בגביע הטוטו מול הפועל ירושלים שהיה משחק על דירוג והגיע אחרי המונדיאל, שערים 10-11 היו סגורים. בהמשך הושת על מכבי תל אביב עונש רדיוס על אירועים שהיו במשחק גביע המדינה מול בני סכנין והקבוצה נדדה לנתניה במשחק אותו אירחה בגביע מול מכבי פתח תקוה. זה לא היה עונש ספציפי לשערים 10-11, אבל עדיין היציעים האלה היו סגורים.

דרבי נוסף הוליד עונש של סגירת 10-11 למנויים במשחק מול הפועל באר שבע ולאחר מכן הגיע המשחק מול מכבי חיפה שהוביל לעונשי סגירה של 10-11 מול הפועל ירושלים והערב מול הפועל באר שבע.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
יותר מדי פעמים, היציעים האלה מיותמים. שער 11 בבלומפילד/דני מרון

מעבר לעובדה כי מדובר בנזק כלכלי עצום לקבוצה שלא יכולה למכור עוד כרטיסים, סגירת שערים 10-11 מהווה גם פגיעה מקצועית משמעותית. מדובר בשערים המעודדים. אלה שיושבים על רחבת שוער היריבה ובדרך כלל מכבי תל אביב תוקפת לשם במחצית השנייה. גם הרשת שנפרשה שם כדי למנוע זריקת חפצים ובעיקר אבוקות, לא עשתה את העבודה ומכבי תל אביב ממשיכה להיענש ולהפסיד מכל הסיטואציה הזו.

מה שמעניין יהיה לראות לקראת העונה הבאה הוא מידת ההשפעה שתהיה לסגירת השערים על רכישת המנויים לשערים 10-11. קרוב לוודאי שלמרות שהשערים האלה נותרו מיותמים בהרבה משחקים, עדיין היציעים יהיו סולד אאוט ויימכרו אליהם כ-5,000 מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully