וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת פתיחת עונת הרחצה: בריכות בטוחות יותר עם מערכת מניעת טביעה

קבוצת הולמס פלייס מציעה בריכות בטוחות יותר בכל מועדוני הפמלי של הקבוצה, בהן מותקנת מערכת ייחודית לניטור הפעילות בבריכה ומניעת טביעות

הולמס פלייס. יחצ,
הבריכה של הולמס פלייס/יחצ

קבוצת הולמס פלייס מציעה בריכות בטוחות יותר בכל מועדוני הפמלי של הקבוצה בהן מותקנת מערכת ייחודית לניטור הפעילות בבריכה ומניעת טביעות. המערכת של חברת לינקסייט הישראלית, שפותחה על ידי מומחי בינה מלאכותית יוצאי רפא"ל, מציעה שירות ייחודי אשר מסייע למזער סיכוני בטיחות ולשפר את ניהול הפעילות בבריכה.

המערכת פועלת כיום ברחבי אירופה, ארה"ב, אוסטרליה וישראל ומותקנת בבריכות בכל מועדוני הולמס פלייס פמילי של הקבוצה: בחיפה, מודיעין, גבעת שמואל, ראש העין, כפר סבא ובמועדון גו אקטיב בקרית אונו. באמצעות מצלמות אבטחה פשוטות המחוברות לבינה המלאכותית של לינקסייט, השירות מאפשר זיהוי והתרעה בזמן אמת על סיכונים בטיחותיים ומצוקת רוחצים במים (ישירות לשעון החכם של המציל). מבקרי המועדונים של הקבוצה מקבלים הגנה מלאה באמצעות המערכת מצילת החיים המנטרת את בריכות השחייה במקום.

במסגרת השירות, Lynxight מספקת למציל "מבט-על" ותובנות ייחודיות בנוגע לפעילות בבריכות, במטרה לשפר את חווית הרחצה. בכל רגע נתון, המערכת מנתחת את כמות הרוחצים במים ואת סוגי הפעילות השונים, ומעבירה את המידע בזמן אמת ולאורך זמן באמצעות אפליקציה ייעודית.

Lynxight, שהוקמה ב-2019 על ידי עומר בר-אילן ואייל עמית, מפעילה את השירות המהפכני ברשתות כושר ובתי מלון מובילים לצד גופים עירוניים וקהילתיים בולטים ברחבי אירופה, ארה"ב, אוסטרליה וישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • בריכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully