וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תפתח את חגיגות ה-100 למועדון במשחק ראווה מול לגאנס

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 10:39

האדומים הודיעו שב-15 ביולי יחלו "לחגוג את עברו העשיר של המועדון ולציין את תחילתו של עידן חדש עם אירועים מיוחדים", כולל משחק ראווה בבלומפילד מול היריבה מליגת המשנה בספרד

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 2:1/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) שהיא "גאה להכריז על חגיגה לציון 100 שנים לקיום המועדון במהלך ה-15.7.23 באצטדיון בלומפילד. החגיגה תכלול משחק ידידות בינלאומי, אירוע מחצית מיוחד שיכבד את עברו העשיר של המועדון ועוד. משחק הידידות יבשר על תחילתה של מסורת שנתית שתתקיים בכל קיץ תחת קבוצת הבעלים החדשה".

יריבתה של הפועל במשחק תהיה הקבוצה הספרדית לגאנס, הקבוצה הבינלאומית הראשונה שהפועל תתמודד מולה באצטדיון בלומפילד מאז עונת 13/14. לגאנס המדרידאית הוקמה ב-1928 ומכוונת לחזור לליגה הראשונה לאחר שבילתה את שלוש העונות האחרונות בליגה הספרדית השנייה.

הפועל תל אביב חוגגת 100 שנה למועדון, במשחק ראווה מול לגאנס. הפועל תל אביב, אתר רשמי
הפועל תל אביב חוגגת 100 שנה למועדון, במשחק ראווה מול לגאנס/אתר רשמי, הפועל תל אביב

ראש מחלקת הכדורגל של המועדון, חן סול, ציין כי: "לגאנס היא יריבה טובה שתהווה אתגר לקבוצה במהלך ההכנות לעונה הקרובה. זו הזדמנות עבורנו לחגוג את העבר המפואר של המועדון באירוע מכבד ומיוחד".

נשיא לגאנס, ג'ף לונהארו, שמח על ההזדמנות לקחת חלק באירוע והתייחס לכך: "זה כבוד גדול עבורנו להשתתף באירוע כה משמעותי להיסטוריה הארוכה של מועדון הפועל תל אביב. אנו שמחים מאוד להגיע לישראל ומקווים כי כל האוהדים ייהנו ממשחק הראווה".

במהלך מחצית המשחק, תתקיים חגיגה מיוחדת שתכבד חלק משחקניה הגדולים במאה השנים הראשונות של המועדון; הופעות מיוחדות מצד שחקנים, מאמנים ודמויות אייקוניות נוספות יפורסמו בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully