וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנשים ונערות: סניקרס חדשים לסקצ'רס

מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS יוצא בקמפיין להשקת קולקציית THE UNO -NIGHT SHADES - סניקרס בצבעי ניאון בוהקים וזוהרים לנשים ונערות

יעל שלביה לסקצ'רס. יחצ,
יעל שלביה עם הנעליים של סקצ'רס/יחצ

מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מבית MGSמתמחה בנעליים לנשים, גברים וילדים לכל גיל בכל סגנון, מסניקרס ליום יום ועד לנעלי ספורט מקצועיות מצוידות בטכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך, עם דגש על נוחות בלתי מתפשרת, איכות ועמידות. הקולקציה נחלקת לשתי קטגוריות: LIFESTYLE- נעליים אופנתיות, קלאסיות, טרנדיות המתאימות ליום יום וערב. ו PERFORMANCE - נעליים מקצועיות לסוגי ספורט שונים החל מנעלי ריצה, נעלי הליכה, אימונים אינטנסיביים, שטח ועוד.

לקיץ 2023 משיק המותג סקצ'רס את הטרנד הלוהט לנשים: סניקרס בצבעי ניאון בוהקים! קולקציית אונו- UNO NIGHT SHADES (מקטגורייתLIFESTYLE ) - קולקציית סניקרס מדליקה ואופנתית בצבעיים טרנדיים ומפתיעים המעוצבת בסגנון אורבאני, נקי ומדויק, ,מתאימה לכל לוק ומשדרגת אותו.

לדברי אולה חכמוב, סמנכ"לית שיווק של המותג סקצ'רס בישראל: "אנחנו גאים להציג את הקולקציה UNO בצבעים חדשים וזוהרים בקמפיין החדש עם המסר המרכזי - "לכל הצדדים השונים שבך - יש UNO " . קולקציית נעלי UNO של SKECHERS פופולארית מאוד בכל העולם והפכה לבסט סלר גם בישראל. הנעליים מוצעות במגוון צבעי ניאון חזקים ובוהקים לקיץ, כמו ורוד פוקסיה, צהוב נאון, ירוק זוהר, סגול , כתום, כחול ללוק טרנדי ומדליק".

קטגורית UNO משלבת אופנה וטרנדים לצד נוחות בלתי מתפשרת. נעלי אונו בעלות סוליה בטכנולוגיה Skech-Air - - עם כרית אוויר גלויה המספקת גובה ותמיכה ויציבות לכף הרגל, ורפידת Air-Cooled Memory Foam® - טכנולוגיה ייחודית הזוכרת את תצורת כף הרגל , מתאימה את עצמה אליה וכן שומרת על אוורור הרגל לאורך כל היום".

השקת הקולקציה תלווה בקמפיין שיווקי עם סרט פרסומת בכיכובה שלDOJA CAT, הזמרת בינלאומית ושגרירת המותג הבינלאומית החדשה לקולקציית UNO . הפרסומת שואבת השראה מהסייבר פאנק ואסתטיקה של תרבות האנימה בשילוב הצבעים הזוהרים של הדגם האייקוני. הקמפיין יעלה בערוצים קשת 12 ורשת 13 , בשילוט חוצות ובקמפיין דיגיטל. בנוסף, נערכו צילומי סושיאל מדיה בהשתתפות שגרירות המותג בישראל - יעל שלביה ועומר נודלמן.

שלביה, שחקנית ודוגמנית בינלאומית ישראלית, עם M 1.4 עוקבים נחתה על סט הצילומים היישר מדובאי, שם היא מתגוררת עם בן זוגה הזמר עומר אדם וסיפרה שבימים אלו היא מתכוננת לצילומי סדרה חדשה שעדיין בפיתוח ולכן לא יכולה למסור פרטים אך היא הולכת להיות מפתיעה!

נודלמן, שחקנית ודוגמנית עם K401, סיפרה כי בימים אלו היא מצטלמת לעונה החדשה של הסדרה המצליחה "בעלת החלומות" שתעלה ב "הוט" בחודש יולי. נודלמן, מאורסת טריה, שיתפה כי החתונה לאיש העסקים עידו ברניקר תתקיים בקיץ שנה הבאה ותתחלק לשני אירועים, כאשר אירוע אחד בקאריביים יוקדש לאנשים הקרובים ביותר לזוג, ואירוע נוסף שיתקיים בארץ.

מחיר: 349.90 שקל, להשיג בחנויות סקצ'רס, באתר: skechers.co.il ובחנויות מובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully