וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ה"מבולבלת" ו"לא מתואמת" מבינה: "זה הזמן להתאפס"

15.5.2023 / 8:10

האדומים הציגו חולשה הגנתית לפני הפלייאוף, טימור יודע ש"זה עשה לנו בלאגן", אבל מקווה שזה יהיה אחרת נגד נס ציונה. טוקוטו יועדף על הורד?

אחרי עונה שלמה אותה העבירו בין המקום הראשון לשני, ירדה אמש (ראשון) הפועל תל אביב למקום השלישי בתום העונה הסדירה אחרי ההפסד בדרבי 89:82 למכבי תל אביב בהיכל מנורה. האדומים יחלו ביום רביעי (19:30) את סדרת רבע גמר הפלייאוף בשיטת הטוב מחמישה נגד עירוני נס ציונה, עליה גברו שלוש פעמים העונה, וינסו לעלות לחצי גמר הפלייאוף.

בהפועל היו אופטימיים לקראת הדרבי והאמינו שיוכלו להפתיע את היריבה העירונית ואף הובילו בסוף הרבע השלישי 67:70, אך אז נגמר האוויר לקבוצה של דני פרנקו שקלעה רק 12 נקודות ברבע האחרון וראתה את מכבי בורחת ומנצחת.

מי שהוביל את קלעי הפועל במשחק היה בר טימור שקלע 17 נקודות, כשחוץ ממנו עוד חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות. "היה לנו חסר עוד איזה פוזשן הגנתי טוב בכל מה שקשור לפיק אנד רול, לא טיפלנו בזה כמו שצריך, לא היינו כל כך מתואמים, קצת מבולבלים, וזה עשה לנו הרבה בלאגן. היינו קרובים, אבל כל הקטע ההגנתי היה לא טוב היום. בסוף בגלל זה הפסדנו", אמר טימור על מה שהיה חסר לאדומים כדי לנצח את הדרבי.

בר טימור הפועל תל אביב לצד ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
נקודת אור. בר טימור/דני מרון

האזינו: אהרל'ה ויסברג על הדרבי התל אביבי

הקפטן של הפועל התייחס לסדרת רבע הגמר הצפויה נגד נס ציונה: "נס ציונה קבוצה טובה שרשמה הרבה ניצחונות יפים, זאת תהיה סדרה לא קלה, יש לנו שלושה ימים לשכוח ממה שהיה פה היום ולהגיע מוכנים. אני מאמין שהקהל יגיע לתת עוד מופע, אנחנו צריכים אותו וביחד איתו אני מאמין שנעבור את זה ונסתכל קדימה".

בהפועל מקווים כי אדם אריאל, שנפצע באימון המסכם לקראת הדרבי, יהיה כשיר למשחק הראשון נגד נס ציונה, בו יחסר עידן זלמנסון שימשיך להיעדר וייתכן שלא יחזור העונה. במקביל תקבל הפועל החלטה לגבי זהות רישום הזרים לפתיחת הסדרה, כשקיימת התלבטות האם לרשום את ג'יילן הורד, שלא קלע אמש כלל ב-21 דקות, או את ג'יי פי טוקוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully