וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פויתרס צפוי להירשם לבאר שבע. בולדווין אמור להיות כשיר

15.5.2023 / 7:00

בשל הפציעה של ניבו, מכבי תל אביב תריץ בפלייאוף את שחקן הפנים המתקאמבק. בולדווין לא צפוי להיעדר, מנקו מחכה ל"דבר האמיתי"

מכבי תל אביב תיהנה מיתרון ביתיות לאורך כל פלייאוף ליגת העל לאחר שאמש (ראשון) זכתה במקום הראשון בתום העונה הסדירה עם ניצחון 82:89 על הפועל תל אביב בדרבי בהיכל מנורה. מכבי תחל ביום רביעי (18:30) את סדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל באר שבע בשיטת הטוב מחמישה משחקים.

אבל עוד לפני המשחק יצטרכו הצהובים לגלות מה מצבם של ג'וש ניבו ו-ווייד בולדווין. הסנטר נפצע עם פתיחת הדרבי, ולא שב לשחק כשהוא סובל ממתיחה במפשעה בדרגה שצפויה להתברר היום. ההערכה היא כי ניבו יחמיץ לפחות את סדרת הפלייאוף נגד באר שבע, וייתכן שגם את כל העונה. מי שיוקפץ לסגל הוא אלכס פויתרס.

בולדווין מנגד החל להרגיש כאבים בברכו עוד במחצית הראשונה, סחב את הפציעה עד המחצית, ובמחצית השנייה מיעט לשחק, אך הצליח במספר פעולות גדולות להכריע את ההתמודדות כשהוא מסיים את המשחק עם 16 נקודות. רומן סורקין קלע 22 והיה השחקן הבולט של מכבי בהתמודדות.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
לפחות הוא נראה בסדר. בולדווין/דני מרון

במשחק עצמו אמש מכבי שלטה במחצית הראשונה, אבל אחרי הפציעה של בולדווין ראתה את הפועל תל אביב מצליחה להפוך את התוצאה ולרדת ברבע השלישי ביתרון 3. בתחילת הרבע הרביעי רצו הצהובים 0:10, ולמרות ניסיונות קאמבק של היריבה, לא שמטו את היתרון שוב.

"ברור שכשקבוצה רצה עלינו, עדיף שזה יהיה כמה שיותר מוקדם. איבדנו ריכוז ונתנו להם לשחק את המשחק שלהם, המון סלים קלים במתפרצות, ברגע שהצלחנו לעצור את זה, חזרנו להשתלט על המשחק", סיכם רפי מנקו שקלע שלשה חשובה ברגעי ההכרעה אחרי כמה החטאות, "אני שמח שהשלשה נכנסה, אני מקווה שכל שלשה תיכנס תמיד, יודע שזה לא יכול לקרות, אבל שמח שזה נכנס. הקבוצה שלנו היום עשתה מאמץ אדיר, שמח שזה מוביל אותנו לקראת הדבר האמיתי בליגה. נתחיל סדרה עם באר שבע, קבוצה מאומנת מאוד שעשתה עונה יפה, נצטרך לבוא חדים ומרוכזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully