וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייטום קלע 51 נקודות, בוסטון הביסה את פילדלפיה ועלתה לגמר המזרח

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 1:32

טייטום שבר שיא נקודות למשחק 7 בפלייאוף, התפוצצות של הסלטיקס ברבע השלישי הובילה את הירוקים ל-88:112 מוחץ על הסיקסרס. ריברס שוב נכנע ברגע האמת, אמביד והארדן שוב נעלמו

בוסטון העפילה הלילה (בין ראשון לשני) לגמר המזרח אחרי שהביסה 88:112 את פילדלפיה במשחק 7, ותפגוש את מיאמי בסדרת הגמר האזורי אחרי לילה בלתי נשכח לג'ייסון טייטום. כוכב בוסטון שבר את שיא הפלייאוף לנקודות במשחק 7, כשצלף 51 נקודות מול הסיקסרס האומללים, ששוב מסיימים עונה באכזבה.

אחרי משחק צמוד במחצית הראשונה, הסלטיקס התפוצצו עם רבע שלישי נהדר, שבו רשמו ריצת 3:25. במצב של שוויון 55:55 המארחים ברחו ליתרון 58:80, שממנו האורחים לא הצליחו לחזור.

שתי הקבוצות הגיעו מלאות אמונה למשחק השביעי במצב של 3:3 בסדרה: פילדלפיה האמינה ביכולתה לנצח בבוסטון אחרי שעשתה זאת במשחק 5 ועלתה ל-2:3, אבל הסלטיקס היו אלה שהצליחו להשלים ניצחון שני רצוף במשחק הדחה, אחרי שגם במשחק 6 היה זה טייטום שהוביל אותם לניצחון והחזיר אותם לחיים.

ג'ייסון טייטום מול ג'יימס הארדן, בוסטון סלטיקס מול פילדלפיה סיקסרס. Adam Glanzman, GettyImages
בשני כיוונים שונים. טייטום מול הארדן/GettyImages, Adam Glanzman

וכך ג'ואל אמביד מסיים את העונה בטעם מר. אחרי שהסנטר הוכתר ל-MVP, את המשחק הכי חשוב הוא סיים עם 15 נקודות בלבד ב-5 מ-18 מהשדה, 8 ריבאונדים ו-4 איבודים. ג'יימס הארדן היה לא פחות חלש, כנראה במשחקו האחרון בפילדלפיה, כשקלע רק 9 נקודות ב-3 מ-11 מהשדה, עם 5 איבודים מול 7 אסיסטים. בסך הכל פילדלפיה קלעה רק 8 מ-37 מהשלוש, 21 אחוז, ו-37 אחוז מהשדה. דוק ריברס, מאמן פילדלפיה, ירד למאזן 33:17 במשחקי קלוז-אאוט, שבו יכול היה להכריע סדרה.

בבוסטון מנגד בלט גם ג'יילן בראון עם 25 נקודות, אבל כלום לא משתווה להצגה של טייטום, שצלף 6 מ-10 מהשלוש, ובסך הכל 17 מ-28 מהשדה כדי לקבוע את השיא, לפני שירד לספסל 4 דקות לסיום כדי לקבל תשואות מהקהל המקומי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'ואל אמביד מול אל הורפורד, בוסטון סלטיקס מול פילדלפיה סיקסרס. Adam Glanzman, GettyImages
ה-MVP נעלם. אמביד/GettyImages, Adam Glanzman

מהלך המשחק

רבע 1

בוסטון פתחה טוב יותר ועלתה ל-2:8, כשהסיקסרס קולעים רק 2 נקודות בשלוש הדקות הראשונות, אבל מהר מאוד האורחים הצליחו לחזור בזכות מאמץ הגנתי, ו-11 נקודות כבר ברבע הראשון של פי-ג'יי טאקר (3 מ-5 מהשלוש), והרבע נגמר ביתרון 23:29 לאורחים.

רבע 2

ברבע השני הרוחות קצת התלהטו, כשבוסטון חזרה למשחק. הארדן ספג עבירה לא ספורטיבית על מרפק לפנים של בראון, שלאחר מכן גם התעמת עם שחקני הספסל של פילדלפיה, בזמן שבוסטון רושמת ריצת 2:13, עושה מהפך ועולה ליתרון 41:42 כשנותרו 4 דקות לסיום הרבע. פילדלפיה עוד חזרה להוביל, אבל טייטום המשיך את הערב הלוהט שלו, ו-9 שניות לסיום המחצית קלע שלשה שקבעה 52:55 לבוסטון כשהוא עומד על 25 נקודות בשני הרבעים הראשונים.

ג'ייסון טייטום מול פי ג'יי טאקר, בוסטון סלטיקס מול פילדלפיה סיקסרס. Adam Glanzman, GettyImages
הצגה של סופרסטאר. טייטום/GettyImages, Adam Glanzman

רבע 3

במצב של שוויון 55:55, הכל השתבש לסיקסרס. טייטום המשיך את יכולת הקליעה שלו, ועם שתי שלשות העלה את היתרון של הסלטיקס לדו ספרתי, 55:65. הורפורד המשיך לתת הגנה יעילה על אמביד, וטייטום הוסיף שלשה שלישית נוספת ברבע כדי לקבוע יתרון שיא, 58:73 כשנותרו 6:14 דקות לסיום הרבע, ודוק ריברס הנואש הזעיק עוד פסק זמן אחרי שהמארחת פתחה את הרבע עם 6:18.

הארדן המשיך לאבד כדורים, אמביד לא תרם, בוסטון צלפה עוד שתי שלשות והגדילה את הריצה שלה ל-3:25, כשהיא עולה ל-58:80, בעוד פילדלפיה לא קולעת סל יותר משש דקות רצופות. בסופו של דבר הרבע נגמר בתוצאה 62:88 לבוסטון, אחרי שניצחה בו 10:33 (17 נקודות לטייטום, שהגיע ל-42).

רבע 4

טייטום לא הראה שום רצון לעצור כשצלף שלשה בפתיחת הרבע והוסיף עוד חדירה, והסלטיקס הגדילו את הריצה שלהם ל-5:33 כשהפער רק הולך וגדל. הקהל בגארדן נהנה מההצגה של הכוכב המקומי וחיכה לשיא, ואז טייטום קבר שלשה שהציבה אותו על 51 נקודות, ושבירת השיא לנקודות במשחק 7 בפלייאוף, שקבע סטף קרי לפני כשבועיים מול סקרמנטו. בוסטון עוד המשיכה לרקוד בדרך לגמר מול מיאמי, בסדרה שתתחיל ביום רביעי בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully