וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'יקיץ' לא ישוב עם הפועל ירושלים לישראל, וייצא להלוויית אמו

14.5.2023 / 23:45

המאמן יטוס ישירות ממלאגה לסרביה, כדי לחלוק כבוד אחרון למילקה דז'יקיץ' שמתה בשבוע שעבר. איל חומסקי יתלווה אליו. הנקינס מירר בבכי לאחר ההפסד בגמר ליגת האלופות: "כולם חשבו שנעוף בסיבוב הראשון, אני גאה בקבוצה". קרינגטון: "לא מובן מאליו שהמאמן נשאר איתנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.5/ספורט1

למרות תמיכה אדירה של כ-4,000 אוהדים באולם במלאגה ומשחק הקרבה של השחקנים, הפועל ירושלים לא הצליחה לזכות בתואר אירופי שני בתולדותיה כשהפסידה הערב (ראשון) 77:70 לבון הגרמנית בגמר ליגת האלופות של פיב"א.

האדומים יכולים להיות גאים בעונה אירופית נפלאה שהגיעה לשיאה בניצחון הדרמטי בחצי הגמר על טנריפה ביום שישי, ועכשיו יחזרו לסדרות הפלייאוף בליגת העל וינסו להשלים דאבל היסטורי, אחרי שכבר הניפו את גביע המדינה.

מאמן ירושלים, אלכסנדר דז'יקיץ', לא יחזור מחר עם הקבוצה לישראל. הוא ימריא ישירות ממלאגה לסרביה, כדי לחלוק כבוד אחרון לאמו מילקה, שמתה באמצע השבוע שעבר, ולהשתתף בהלווייתה. הבעלים היוצא של המועדון, איל חומסקי, יתלווה אליו.

בסיום המשחק נרשמה מחווה יפה, כשאוהדי ירושלים ובון עודדו אלה את אלה וקראו בשם היריבה. לואיס סקולה האגדי, שגריר של המפעל, אמר בסיום: "הייתה אווירה נהדרת, האוהדים עודדו זה את זה, האווירה מאוד בריאה, היה כיף מאוד. בשביל משחקים כאלה אנחנו משחקים. אני כבר לא על המגרש, ועכשיו כל שנותר לי זה לצפות בהם וליהנות".

טי ג'יי שורטס טלקום בון לצד מארקס מייריס הפועל ירושלים. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
"כל ילד מפנטז על זה". טי ג'יי שורטס/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

זאק הנקינס בכה אחרי ההפסד: "התחושה קשה מאוד. הם מאוד מוכשרים, יודעים לקלוע, יש להם פוינט גארד מדהים, הגנה נהדרת, לא הצלחנו לעצור אותו (את שורטס). אני גאה מאוד. המאמן שלנו עבר טרגדיה... יש לנו חבורה מדהימה, לא ציפינו להגיע כל כך קרוב לגביע, עמדנו באתגר, אבל אני גאה מאוד בשחקנים פה, בחברים שלי".

טי ג'יי שורטס, כוכבה של בון: "אני כבר לא יודע מה אני מרגיש, אבל בשביל זה עבדנו מהרגע הראשון של העונה. אני אסיר תודה לכל המועדון, לכל מי שהאמין בי. אני תמיד האמנתי. בתחילת העונה המאמן הציב את הסטנדרטים, ידע מה בדיוק הוא רוצה, וזה השתלם, זכינו בגביע. אני אוהב את המעמדים האלה, כל שחקן חולם על הרגעים האלה, כל ילד מפנטז על זה, ועכשיו אני מבוגר ונמצא כאן. הלילה נחגוג. אני יודע שהמשפחה שלי צופה בי, אמא שלי ביציע, הקהל שנסע במיוחד מגרמניה, האווירה כאן מדהימה, זה רגע שאזכור כל חיי".

עוד בוואלה!

קצר וקולע: הפועל ירושלים הפסידה 77:70 לטלקום בון

לכתבה המלאה
ספידי סמית' הפועל ירושלים. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
רצו יותר, גאים בעצמם. סמית'/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

קאדין קרינגטון סיכם את העונה האירופית: "זה בהחלט כאב. אני חושב שיכולנו להתאים את עצמנו טוב יותר למשחק. אני מאוד גאה בכל שחקן פה בקבוצה, כולם נתנו הכל. הלוואי הדברים היו עובדים אחרת, אבל באמת שאני לא יכול לומר כמה אני גאה בחברים. זה היה קשה מאוד להגיע לפה מלכתחילה. מאוד רצינו שזה יסתיים בניצחון. המאמן והצוות המקצועי היה מדהים. העובדה שאמא של דז'יקיץ' הלכמה לעולמה והוא נשאר איתנו זה לא מובן מאליו. זאת קבוצה מיוחדת. זאת הייתה עונת נהדרת בליגת האלופות של פיב"א".

עוז בלייזר שיתף בסיום: "תחושה לא קלה. רצינו את זה כל כך בשביל המאמן והקהל הביתי שלנו שליווה אותנו כאן. נצטרך לעכל את זה. עשינו הרבה בשביל להגיע לפה ואני מקווה שנהיה עם העיניים קדימה, כי יש לנו עוד מטרה גדולה. יש משהו מיוחד בחדר ההלבשה הזה. לא ניתן להפסד הזה לגמור אותנו".

על המשחק הערב: "כל פעם שהצלחנו לחזור הם עשו את המהלך הנכון לעצור את הקאמבק. זה לא היה משחק הכי טוב שלנו, אבל מקווה שהצלחנו איכשהו לגרום לגאווה לקהל שלנו. נקווה לחזור לפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully