וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצר וקולע: הפועל ירושלים הפסידה 77:70 לטלקום בון

הירושלמים הצליחו לחזור מפיגור 16, כבר צימקו לנקודה בלבד, אבל לא הצליחו להפוך ורשמו הפסד כואב בגמר ליגת האלופות של פיב"א. שורטס (29 נק') ה-MVP של המפעל בלט והעניק גביע אירופי ראשון לגרמנים, רנדולף (27 נק' ו-6 ריב') הוביל את קלעי האדומים

הפועל ירושלים לא הסתדרה הערב (ראשון) בגמר ליגת האלופות של פיב"א מול טי ג'יי שורטס וטלקום בון שניצחו 70:77 את הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' וזכו לראשונה בתולדות המועדון בתואר אירופי.

ירושלים פתחה חלש מאוד את ההתמודדות עם 7 נקודות בלבד ברבע הראשון כשטי ג'יי שורטס (29 נק') החל לחמם מנועים והוביל את הגרמנים ליתרון מוקדם של 7:14. ה-MVP של המפעל המשיך ללהוט ברבע השני עם דו ספרתי בשלב מוקדם וההפרש צמח בריצת 5:16. ליוואי רנדולף (27 נק' ו-6 ריב') ניסה להחזיר את ירושלים למשחק בריצת 0:7, אבל מנגד ג'בונטיי הוקינס (13 נק') סייע לגארד המצטיין לשמור על היתרון עד המחצית עם 28:37 בהפסקה.

החצי השני נפתח נהדר עבור הירושלמים כשזאק הנקינס (7 נק' ו-10 ריב') ורנדולף החזירו את הקבוצה של דז'יקיץ' לעניינים עם ריצת 4:10 שהקפיצה את הקהל האדום ביציעים. מארקס מייריס (12 נק' ו-6 ריב') עם 5 נקודות רצופות סייע לצמצם לנקודה בלבד, אבל סבסטיאן הררה (11 נק') סייע לחבריו לשמור על היתרון הגרמני, אבל דקות טובות של ספידי סמית' (7 נק' ו-5 אס') הקטינו את ההפרש, ובון ירדה ביתרון 55:57 לרבע האחרון. שורטס הגיע לרבע המכריע כמו שהוא היה כל העונה - חד מתמיד עם נקודות, אסיסטים ויכולת פשוט אדירה שהעניקה גביע אירופי ראשון לטלקום בון עם 70:77 לגרמנים באכזבה גדולה של הירושלמים.


קלעו לטלקום בון: טי ג'יי שורטס 29, ג'בונטיי הוקינס 13, סבסטיאן הררה 11, קולין מלקולם (6 ריב') וטייסון וורד 8 כ"א, דין וויליאמס 4, פין דלייני 3, מייקל קסנס 1. לאון קראצר (6 ריב') שותף ולא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: ליוואי רנדולף (6 ריב') 27, מארקס מייריס (6 ריב') 12, קאדין קרינגטון 9, זאק הנקינס (10 ריב') וספידי סמית' (5 אס') 7 כ"א, עוז בלייזר 5, אור קורנליוס 3. ברנדון בראון, איתי שגב וסים סנדר-ונה שותפו ולא קלעו.

טי ג'יי שורטס טלקום בון לצד מארקס מייריס הפועל ירושלים. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
הופעה של MVP. שורטס/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

הקהל הישראלי ביציעים במלאגה

מהלך המשחק

רבע 1:

ירושלים פתחה בחמישייה עם אור קורנליוס, ספידי סמית', ליוואי רנדולף, מארקס מייריס וזאק הנקינס. מייריס קלע את הנקודות הראשונות לאדומים, טי ג'יי שורטס השווה עם סל ראשון של הגרמנים. טייסון וורד העניק יתרון ראשון לבון, קאדין קרינגטון קלע פעם אחת מהקו והסקור נמוך במיוחד עם 3:4 לגרמנים אחרי 5 דקות. הנקינס עם סל גדול צמצם, ג'בונטה הוקינס צלף מחוץ לקשת ובון עלתה ל-5:9 בפתיחה הססנית במיוחד. שורטס נכנס לעניינים עם צליפה מחוץ לקשת והיתרון גדל ל-7:14 לזכות בון בסוף הרבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אור קורנליוס הפועל ירושלים לצד טי ג'יי שורטס בון טלקום. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
יצליחו להתאושש מרבע ראשון רע? קורנליוס/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

רבע 2:

דאנק אדיר של קולין מלקולם פתח את הרבע השני באותה דומיננטיות של הגרמנים מהרבע הקודם. קורנליוס השיג את השלשה הראשונה של ירושלים, אבל מנגד שורטס החזיר עם סל ועבירה. וורד הוסיף הטבעה וקרא לפסק הזמן הראשון של דז'יקיץ'. הנקינס חזר טוב מפסק הזמן וקלע מתחת לטבעת, שורטס המשיך עם היכולת הטובה ועלה לניקוד דו ספרתי בשלב מוקדם של ההתמודדות ביתרון דו ספרתי של בון. סמית' דייק מחצי מרחק, הוקינס סחט סל ועבירה, קאדין קרינגטון ורנדולף עם שלשה צמצמו בריצת 0:7. עוז בלייזר דייק מהשלוש וההפרש ירד לחד ספרתי, אך התקפה לאחר מכן סבסטיאן הררה הוסיף שלשה משלו ושמר על ההפרש הגרמני. פין דלייני הוסיף שלשה, בלייזר המשיך את היכולת הרעה מהקו של ירושלים ומייריס הוריד לחד ספרתי עם 28:37 לבון.

טי ג'יי שורטס טלקום בון. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
להט בחצי הראשון. שורטס/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

רבע 3:

רנדולף התחיל את החצי השני עם שתי נקודות מהקו, שורטס הגיב מיד כמו בכל המשחק שלו עם חדירה נהדרת עד הטבעת. הנקינס עם לייאפ בצבע וקליעות מהעונשין של רנדולף המשיכו את הפתיחה הטובה של הרבע השלישי עם שלשה נוספת שהוריד את ההפרש ל-2 בלבד. הוקינס דייק מהקו לזכות בון, הררה צלף מחוץ לקשת והיתרון הגרמני שוב גדל. מייריס סחט סל ועבירה, הוסיף שלשה וההפרש נחתך לנקודה בלבד. הררה הגיב מהצד השני עם שלשה במתפרצת, רנדולף המשיך להיות ה-איש של דז'יקיץ' עם 20 נקודות עוד לפני סוף הרבע וההפרש ירד ל-51:47. סמית' קבר שלשה מצד אחד, שורטס עם מהלך זהה מהצד השני ופעם נוספת סמית' קלע וחילק אסיסט לקרינגטון שדייק מחוץ לקשת בפיגור 57:55 לקראת רבע אחרון.

ספידי סמית' הפועל ירושלים. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
בדרך לרבע אחרון, מותח ומכריע. סמית'/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

רבע 4:

שורטס פתח את הרבע האחרון לוהט במיוחד עם 0:5 מהיר. קרינגטון נשלח לקו ודייק רק פעם אחת, בלייזר הוריד את ההפרש ל-4 בלבד וה-MVP שוב הוכיח שהוא עשוי מחומר אחר לעומת שאר השחקנים על הפרקט עם זריקה משוגעת שהשתיקה את הקהל הירושלמי. מייריס ניסה להחזיר את ירושלים עם שלשה נפלאה, וורד הגיב עם קליעות מהעונשין ורנדולף סחט סל ועבירה בדרך לצמצם ל-4. וורד שוב נשלח לקו ודייק פעמיים, קרינגטון ענה בצורה זהה מהעונשין והדקה וחצי האחרונה עם 66:73 לגרמנים. שורטס נשלח לקו וקלע, רנדולף שוב היה האדם הנכון לקבל את הכדור עם קליעה מחצי מגרש, אבל הירושלמים איבדו כדור חשוב לקראת הסיום וטלקום בון הבטיחה את זכייתה עם 70:77 על הפועל ירושלים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully