וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון התייחס לעתידו באשדוד: "ביומיים הקרובים נדע"

מאמן מ.ס. אשדוד מחכה לשיחה עם ג'קי בן זקן: "היינו קבוצה כיפית שעשתה עונה טובה מאוד". זיו אריה: "איזה שינויים אני יכול לעשות לקראת חיפה? אלוהים איתנו"

התגובות אחרי ניצחונה של מ.ס. אשדוד על הפועל ירושלים/ספורט1

האם רן בן שמעון לקראת פרידה ממ.ס. אשדוד אחרי שלוש שנים וחצי? המאמן התייחס לכך הערב (ראשון) לאחר ניצחון החוץ 0:1 על הפועל ירושלים בטדי ואמר: "ביום או יומיים הקרובים נדע סופית מה קורה איתי, זה דבר שצריך לקבל החלטות לגביו. זה ייקבע מול אדם אחד שאנחנו ביחסים מדהימים, אדבר איתו ונדע".

על המשחק אמר: "קשה להסביר מה זה ניצחון, כל ניצחון הוא כיפי לאללה. זו תכנית המשחק היחידה שיכלה להביא לנו ניצחון והיה כיף לראות את כל הצעירים משחקים. ירדנו עם חיוך לחדר ההלבשה והפנים למשחק האחרון מול מכבי תל אביב. תמיד כיף לראות את אשדוד, זו ההרגשה שלי. עשינו פלייאוף עליון וחצי גמר, זה הישג גדול לאשדוד, והיו הרבה משחקים טובים. היינו קבוצה כיפית שעשתה עונה טובה מאוד".

צפו בניצחון של אשדוד

תקציר: מ.ס. אשדוד גברה 0:1 על הפועל ירושלים/ספורט1
רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד/ברני ארדוב

על החיסורים והחיפוי של שחקני הסגל הרחב, אמר בן שמעון: "גיל כהן ושקד חכמון נתנו משחק גדול, גם נועם מוצ'ה שנכנס במחצית השנייה ורועי לוי שעשה בישול ענק. יש שחקנים שמחכים להזדמנות הזו כל השנה, והם עושים את המקסימום שלהם. אף פעם לא תירצנו ולא דיברנו על החיסורים, מהמחזור השלישי אנחנו משחקים בלי השחקן המצטיין שלנו לוקאס סלינאס. היו גם נפילות, אבל לא נדבר עליהן עכשיו".

אלעד שחף, כובש שער הניצחון: "לא קל להגיע למשחקים כאלה, אבל אנחנו מקצוענים ורוצים להשתפר להתקדם. יש עונה חדשה אחר כך ואנחנו רוצים לבוא מוכנים. האמנתי שדברים יתחברו לי באשדוד, גם רן והצוות האמינו בי. יכולנו לעשות עונה היסטורית בגביע, זה לא צלח, אבל אני מאמין שזה עוד יגיע".

עומר קבילו שוער הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חיכה להזדמנות הזו. עומר קבילו/ברני ארדוב

זיו אריה שוב היה חסר סבלנות בריאיון הסיום וקימץ במילים: "משחק סוף עונה טיפוסי, שחקנים רצו וניסו. לא היינו מספיק חדים והפסדנו. דיברתי על בעיה בגישה רק במשחק אחד, כל משחק לגופו. אני לא מנתח את זה כתקופה. שחקנים עייפים מנטלית. הם רוצים ומשתדלים, הולך פחות - אין דבר. אני לא אוהב להפסיד שום משחק".

לקראת מכבי חיפה במחזור הסיום: "יכול להיות שיגיעו 15 שחקנים השבוע... איזה שינויים אני יכול לעשות? נתאמן, נבוא לחיפה וננסה לשחק את הכדורגל שלנו. מה שיהיה, יהיה. אלוהים איתנו".

עומר קבילו, השוער השלישי של הפועל ירושלים שערך בכורה בליגת העל: "חיכיתי לזה כל השנה, התאמנתי ורציתי את זה מאוד. אני שמח שזיו והצוות נתנו לי את ההזדמנות להוכיח מה אני שווה. קצת מתבאס על התוצאה, אבל לוקח את הדברים שיש לקחת מזה. התוצאות במשחקים האחרונים פחות טובות, אבל סך הכול אנחנו קבוצה צעירה שעשתה עונה מדהימה ומועדון שעשה משהו היסטורי. אני שמח להיות חלק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully