וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה הדליק את אוהדי סיטי, ארסנל השבורה נכנעת: "הרגשה רעה"

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 22:35

בזמן שסיטי לא עוצרת ופפ מהלל את גונדואן ושולח לו רמזים, ארסנל מודה שסיפור האליפות גמור: "לא יודעים מה קרה". גווארדיולה סימן לקהל: "עוד שני ניצחונות!"

תקציר: אברטון - מנצ'סטר סיטי 3:0/ספורט1

אם לארסנל הייתה איזשהי תקווה קטנה לזכות באליפות השנה, המשחקים היום (ראשון) ללא ספק קטעו את החלום של התותחנים, שהפסידו בבית 3:0 לברייטון, זמן קצר אחרי שמנצ'סטר סיטי הביסה 0:3 את אברטון.

ארסנל עלתה למשחק בידיעה שסיטי הלוהטת שוב ניצחה, והפער שלה האלופה בפסגה עמד על ארבע נקודות. אבל התותחנים המותשים שוב נראו חסרי אונים, הובסו בבית, והפער עומד על 4 נקודות, כשלחניכיו של פפ גווארדיולה עוד יש משחק חסר.

ניצחון של סיטי ביום ראשון הבא מול צ'לסי יסיים רשמית את הסיפור, ויעניק לה תואר חמישי בשש עונות. סיטי אפילו תוכל להבטיח זאת לפני כן אם ארסנל תפסיד מול נוטינגהאם פורסט בשבת.

צפו בהפסד של ארסנל

תקציר: ארסנל - ברייטון 3:0/ספורט1
מרטין אודגור, קשר ארסנל. רויטרס
מרטין אודגור, קשר ארסנל/רויטרס

"כן, זה נראה קשה עכשיו למען האמת, אנחנו צריכים להיות מציאותיים. אני לא חושב שסיטי הולכת לעשות יותר מדי טעויות עכשיו", אמר קפטן ארסנל מרטין אודגור, "ההרגשה לא טובה כרגע, עם איך ששיחקנו, במיוחד במחצית השנייה, אני לא יודע מה קרה למען האמת. זה מרגיש כאילו אין תקווה עכשיו".

החבורה של ארטטה יודעת שהנזק האמיתי כבר נגרם בחודש שעבר, כשהיא עשתה תיקו עם ליברפול ועם ווסטהאם, לאחר שהובילה בשני המשחקים ביתרון שני שערים, ולאחר מכן הסתפקה ב-3:3 ביתי בבית מול סאות'המפטון החלשה. מנגד, מנצ'סטר סיטי עם 11 ניצחונות רצופים בליגה, ולקחה 40 נקודות מ-42 האחרונות.

החבורה של פפ גווארדיולה נראית במיטבה, בתמונה להשלים טרבל מושלם, והיום היה זה אילקאי גונדואן שכיכב מול אברטון, על רקע השמועות שיעזוב, אולי לברצלונה.

פפ גווארדיולה מסמן לאוהדי מנצ'סטר סיטי: עוד שני ניצחונות לאליפות. Michael Regan, GettyImages
עוד שניים! פפ/GettyImages, Michael Regan
פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי, חוגג ניצחון. רויטרס
הנה זה בא. פפ/רויטרס

גווארדיולה אמר: "אילקאי מראה שוב ושוב ושוב את האיכות שלו ואת החשיבות שלו. את המחויבות שלו לכולנו במועדון. זה לא רק להבקיע שערים. הוא במומנטום. הוא יכול לעשות הכל". האם עהוא עוזב? פפ: "אף אחד לא יודע מה הולך לקרות, אולי הוא יישאר. הלוואי".

לדברי פפ, "הוא לא מדבר הרבה (כקפטן) אבל כשהוא מדבר, כולם מקשיבים. זה כוחו של מנהיג. הוא מראה מנהיגות בכל אימון".

עם שריקת הסיום, גווארדיולה פסע לעבר אוהדיה הצוהלים של סיטי וצעק "עוד שני ניצחונות!"

זה כל כך חשוב ונחמד לחגוג עם האוהדים שלנו. אנחנו צריכים עוד שני משחקים. אני מקווה שזה יהיה במשחק הבא נגד צ'לסי'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully