וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ר.ב. לייפציג השלימה מהפך בדקה ה-96 וחזרה למקום השלישי

אנקונקו בישל לאורבן (87) וסובוסלאי (96) שסידרו 1:2 על ורדר ברמן בדרך לליגת האלופות. שטוטגרט עדיין מתחת לקו האדום אחרי 1:1 מול לברקוזן

תקציר: שטוטגרט - לברקוזן 1:1/ספורט1

המחזור ה-32 בבונדסליגה הסתיים הערב (ראשון) עם ניצחונה הדרמטי של ר.ב. לייפציג, שביצעה מהפך ב-1:2 על ורדר ברמן וחזרה למקום השלישי. עוד קודם לכן, נפרדו שטוטגרט ובאייר לברקוזן ב-1:1 שהותיר את המארחת מתחת לקו האדום.

דומיניק סובוסלאי שחקן ר.ב. לייפציג חוגג שער. Oliver Hardt, GettyImages
ברגע האחרון. דומיניק סובוסלאי/GettyImages, Oliver Hardt

ר.ב. לייפציג - ורדר ברמן 1:2

ניצחון סופר-דרמטי למארחת שחזרה למקום השלישי וזקוקה לעוד ניצחון כדי להבטיח את הכרטיס לליגת האלופות. ורדר ברמן הפסידה ללייפציג בכל שבעת המפגשים מאז ה-1:2 במאי 2019, והפעם הובילה במפתיע לאחר שלאונרדו ביטנקורט נותר פנוי ברחבה וכבש בדקה ה-70, אבל כריסטופר אנקונקו מצא את הראש של ווילי אורבן שהשווה בדקה ה-87 ואז בישל בפריצה נהדרת בתוספת הזמן גם לדומיניק סובוסלאי, שהכריע בדקה ה-96. ברמן חמש נקודות מעל המקום ה-16 המוביל למבחנים, עוד נקודה תספיק לה כדי להבטיח הישארות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אנזו מילו, שחקן שטוטגרט. Adam Pretty, GettyImages
נקודה יקרה, אבל גם כזו שבינתיים לא מספיקה לשטוטגרט/GettyImages, Adam Pretty

שטוטגרט - באייר לברקוזן 1:1

צ'אבי אלונסו ובאייר לברקוזן עם הראש בגומלין חצי גמר הליגה האירופית ביום חמישי נגד רומא, אחרי שהפסידו 1:0 באיטליה במשחק הראשון, ובעקבות המעידה השלישית ברציפות בליגה והרביעית בחמשת המשחקים האחרונים, רק השתוו לוולפסבורג במקום השישי שמוביל למוקדמות הקונפרנס ואיבדו סיכוי לעקוף את פרייבורג החמישית. אקסקיאל פלאסיוס בפנדל בדקה ה-70 מחק את היתרון שקבע סרו גיראסי, גם הוא כבש בפנדל 13 דקות קודם לכן. עבור שטוטגרט מדובר בנקודה יקרה כשבוע אחרי ההפסד לנועלת הטבלה הרטה ברלין, אבל היא עדיין במקום ה-17 ולפני אחרון, נקודה משאלקה שנמצאת במקום שמוביל למבחנים ושתי נקודות מבוכום שבחוף מבטחים.

המחזור ה-33 ייצא לדרך ביום שישי ולמחרת באיירן מינכן תארח את ר.ב לייפציג לקרב צמרת. בורוסיה דורטמונד שרודפת אחרי האלופה, תתארח ביום ראשון אצל אוגסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully