וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון קנטור זכתה במדליית הכסף באליפות אירופה בגלישת רוח

14.5.2023 / 17:06

הישג נפלא לגולשת בת ה-20, שחתמה תחרות מרשימה ביוון עם המקום השני, אחרי מרוץ צמוד בשיוט הגמר בדגם IQ פויל. טיבי במקום 5, ספיצ'קוב 10

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.5/ספורט1

שרון קנטור היא סגנית אלופת אירופה החדשה בגלישת רוח. הישראלית בת ה-20 השלימה היום (ראשון) אליפות נפלאה כשסיימה שנייה בשיוט הגמר של דגם IQ פויל שבמהלכו גם הובילה, והיא קטפה את מדליית הכסף באליפות שנערכה בפטראס, יוון. מינה מובק הנורבגית ניצחה בתחרות ואמה ווילסון הבריטית השיגה את מדליית הארד.

בטופ 10 היו סך הכול שלוש ישראליות, כאשר שחר טיבי תפסה את המקום החמישי בדירוג הכללי וקטי ספיצ'קוב סיימה במקום העשירי. תמר שטיינברג בת ה-16 וחצי סיימה במקום ה-12 בדירוג הכללי, אבל קטפה את הארד בקטגוריה עד גיל 21, בה קנטור סיימה עם עוד מדליית כסף.

שרון קנטור (מימין) גולשת רוח ישראלית עם מדליית הכסף באליפות אירופה. איגוד השייט, אתר רשמי
"צעד ענק בדרך לפריז". שרון קנטור על הפודיום/אתר רשמי, איגוד השייט

גם היום נשבו רוחות עזות ביוון, עם משבים של מעל 40 קשר (75 קמ"ש), אשר איימו לבטל את יום הגמרים, אך בשעות אחר הצהריים נרגעה מעט הרוח וניתן האות לצאת לים. הזינוק בגמר היה צמוד לחלוטין, כאשר קנטור מובילה בהפרש קל ומגדילה אותו באופן ניכר כבר במצוף הראשון. הבריטית לא הרפתה והמשיכה לסכן אותה ואף לצמצם את הפער ושתיהן נראו בדרך הבטוחה למקום ראשון ושני, אך הנורבגית לא ויתרה. מובק הפתיעה את שתיהן, כאשר בחרה בקו שונה ותפסה את ההובלה במחצית המרוץ. קנטור והבריטית המשיכו להיאבק על המקום השני, אך בישורת האחרונה נפלה הבריטית וקנטור חצתה את קו הסיום שניות אחרי מובק והבטיחה לעצמה את מדליית הכסף.

"זו הייתה אחת התחרויות הקשות עד היום, עם תנאי רוח מטורפים", אמרה קנטור חסרת הנשימה, כאשר היא עטופה בדגל ישראל על קו הסיום. "עשיתי היום צעד ענק מבחינתי בדרך לפריז, אבל הדרך עוד ארוכה. כרגע אני מאושרת שהצלחתי להביא כבוד למדינה, לאיגוד השייט ולמועדון שלי במכמורת".

המאמן שחר צוברי סיכם: "אנחנו מוכיחים לעצמנו שוב ושוב שיש לנו את היכולת והכישרון לכבוש את הפודיום ברמות הגבוהות ביותר בגלישה. עכשיו אנחנו מתחילים במסע של שנה להשגת הקווטה לפריז ובחירת הנציגה שלנו לשם, על מנת להביא את היכולות שלנו לשיא על הבמה הגדולה בעולם".

שי בובר, יו"ר איגוד השייט: "עוד תחרות טובה של הנשים. הלוואי שבכל תחרות נביא מדליה. ידענו שבפורמט הזה הכול אפשרי בשיוטי המדליות, לכן חשוב לנצח את סדרת המוקדמות ושרון עשתה את זה בגדול. נמשיך להשתפר ולעבוד קשה לפני הטורניר הקדם אולימפי ביולי, בתקווה שגם שם נציב נציגה על הפודיום".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קטגוריית עד גיל 21, אליפות אירופה בגלישת רוח: שרון קנטור עם הכסף, תמר שטיינברג עם הארד, דניאלה פלג במקום רביעי. איגוד השייט, אתר רשמי
הקטגוריה עד גיל 21: שרון קנטור עם הכסף, תמר שטינינברג עם הארד, דניאלה פלג במקום הרביעי/אתר רשמי, איגוד השייט

כל תוצאות האליפות

נשים: שרון קנטור (2), שחר טיבי (5), קטי ספיצ'קוב (10), תמר שטיינברג (12), מאיה מוריס (18), דניאלה פלג (23), שחר רשף (28), עדי מילוא (39, נעמה גזית (40), לינוי גבע (57).

גברים: תום ראובני (11), תומר ורדימון (17), יואב עומר (26), יואב כהן (28), דניאל תשתש (45).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully