וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה כוכבי NBA לשעבר ביקרו במוזיאון הספורט היהודי העולמי

דייל אליס, תיאו רטליף וסדריק טוני הגיעו במסגרת שיתוף פעולה של פרוייקט מקס עם Athletes for Israel - ארגון הפועל למלחמה באנטישמיות דרך הפצת מסרים חיוביים על ידי אתלטים ומשפיענים המגיעים לביקורים בישראל.

מימין לשמאל: שחקני העבר דייל אליס, סדריק טוני, ות'או רטליף בביקור במוזיאון הספורט היהודי העולמי. מורג ביטן,
מימין לשמאל: שחקני העבר דייל אליס, סדריק טוני, ות'או רטליף בביקור במוזיאון הספורט היהודי העולמי/מורג ביטן

שלושה כוכבי NBA לשעבר - דייל אליס ששיחק 17 עונות בליגה והיה אחד מקלעי 3 נקודות המובילים, תיאו רטליף ששיחק 15 עונות ב-NBA ונחשב לאחד משחקני ההגנה והחוסמים הבולטים בתחילת שנות ה-2000, וסדריק טוני, ששיחק 8 עונות, הגיעו לביקור במוזיאון "הספורט היהודי העולמי" שנפתח לאחרונה בכפר המכביה ומציג את סיפורו של הספורט היהודי מסוף המאה ה-18 ועד ימים אלו.

המשלחת הגיעה במסגרת שיתוף פעולה של פרוייקט מקס עם Athletes for Israel - ארגון הפועל למלחמה באנטישמיות דרך הפצת מסרים חיוביים על ידי אתלטים ומשפיענים המגיעים לביקורים בישראל.

דייל אליס הצטרף בימים אלו למיזם "מקס" שביוזמת "מכבי תנועה עולמית" וחברת סייטיר, אשר פועל באמצעות פלטפורמת בינה מלאכותית , ומטרתו לבנות תנועה בינלאומית הנלחמת באנטישמיות ובגזענות תוך קידום ערכי השוויון בספורט, ומצטרף לעוד 10 אתלטי עבר מובילים בארץ ובעולם, שחקני NBA ומדליסטים אולימפיים, אשר הצטרפו לפרוייקט מקס וביניהם סדריק טוני, אדי ג'ונסון, תיאו רטליף, גל פרידמן ואריק זאבי.

דייל אליס: "אנו לומדים את המהות האמיתית של עבודת צוות ואחדות; פרויקט מקס רותם את הרוח הזו כדי לפרק את מחסומי הגזענות והאנטישמיות, ויוצר עולם שבו אנו חוגגים את ההבדלים בינינו ועומדים יחד כאחד".

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully