וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן לוהט: מכבי תל אביב גברה 82:89 על הפועל תל אביב

הדרבי התל אביב נצבע בצהוב עם הופעת אבוקות של הקהל באדום והצגה של רומן סורקין (22 נק' ו-10 ריב') שהבטיח את פסגת הטבלה בתום העונה הסדירה. טימור (17 נק') ניסה לסייע לאורחת שירדה למקום השלישי, בולדווין נפצע ושב מספר פעמים, ניבו ירד מהפרקט בשלב מוקדם

העונה הסדירה בליגת העל בכדורסל ננעלה הערב (ראשון) באופן רשמי עם ניצחונה 82:89 של מכבי על הפועל בדרבי התל אביבי בדרך לסיום במקום הראשון בטבלה, כשהאדומים ירדו מתחת להפועל ירושלים עם ההפסד רק למקום השלישי.

אחרי ניצחון בדרבי האחרון בין הקבוצות, הפועל עלתה ליתרון מוקדם עם דקות נהדרות של תומר גינת (11 נק') וג'ורדן מקריי (16 נק') עם ריצת 0:6 ברבע ראשון הפכפך. ווייד בולדווין (16 נק') ורפי מנקו (6 נק' ו-5 ריב') בצליפה מחוץ לקשת חתם את הרבע עם 28:32 לצהובים. הרבע השני המשיך ריצה צהובה שהסתיימה עם 2:14, צ'ינאנו אונואקו (12 נק' ו-6 אס') הראה דומיננטיות מרשימה בצבע וצמצם את היתרון הדו ספרתי של המארחת. ג'ון דיברתולומאו (6 נק') החל להתחמם עם צליפות מחוץ לקשת, האדומים התקשו לחזור ועם מעט עזרה מהספסל ראו את מכבי יורדת למחצית ביתרון 42:50.

החצי השני נפתח עם דקות נהדרות של של הפועל שניצלה את פציעתו של בולדווין שירד לקיבול טיפול בחדר הלבשה ושב רק לרבע האחרון. ג'ייקובן בראון התעורר (13 נק' ו-10 אס') ותרם עם נקודות חשובות, בעוד רומן סורקין (22 נק' ו-10 ריב') המשיך להיות הבולט בצד הצהוב עם שליטה אדירה מתחת לסל, אך האדומים שבו מפיגור דו ספרתי והובילו 67:70 לקראת הרבע האחרון. ריצת 0:10 בפתיחת הרבע הרביעי החזירה את היתרון לצד הצהוב כשבונזי קולסון הצטרף לסורקין והנהיג את הקבוצה של קטש. בולדווין שחזר לפרקט שוב נפגע ברגל וירד, מנפורד ובראון ניצלו זאת והחזירו את הפועל להתמודדות. סורקין שוב היה האיש של קטש והיתרון נשמר עד הסיום עם הבטחת פסגת הטבלה.


קלעו למכבי תל אביב: רומן סורקין (10 ריב') 22, ווייד בולדווין 16, בונזי קולסון 14, לורנזו בראון (10 אס') 12, ג'ייק כהן (6 ריב') 8, ג'ון דיברתולומאו ורפי מנקו (5 ריב') 6 כ"א, ג'רל מרטין 4. תומר אגמון, ג'וש ניבו ויפתח זיו שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: בר טימור 17, ג'ורדן מקריי 16, קסבייר מנפורד וג'ייקובן בראון (10 אס' ו-6 ריב') 13 כ"א, צ'ינאנו אונואקו (6 אס') 12, תומר גינת 11. ג'יילן הורד וגיל בני שותפו ולא קלעו.

קהל הפועל תל אביב. דני מרון
אווירה לוהטת. אוהדי הפועל תל אביב/דני מרון
ג'וש ניבו מכבי תל אביב לצד צ'ינאנו אונואקו הפועל תל אביב. דני מרון
נפצע בשלב מוקדם. ניבו מול אונואקו/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

תומר גינת קלע בלייאפ את הנקודות הראשונות של הפועל, בעוד מנגד ווייד בולדווין השווה עם סל ראשון של הצהובים. שלשה של בר טימור העלתה את האדומים ל-2:7, אך לורנזו בראון דייק מהצבע וצמצם. בונזי קולסון השווה עם צליפה מחוץ לקשת, גינת החזיר את היתרון להפועל ורומן סורקין העלה את מכבי ליתרון ראשון בפתיחה צמודה. ג'וש ניבו נפצע וירד בשלב מוקדם לחדר ההלבשה לקבל טיפול. בראון הגיב עם שלשה ליתרון האדום, טימור החזיר מנגד ובולדווין עם שלשה העלה את מכבי ל-17:19. ג'ורדן מקריי הצליח לצמק לשתי נקודות, ג'ייקובן בראון דייק פעמיים מהקו ומקריי העלה את הפועל ליתרון 26:28 בריצת 0:6. רפי מנקו עם שלשה גדולה חתם את הרבע הראשון עם 28:32 למכבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בר טימור הפועל תל אביב. דני מרון
פתיחה צמודה בהיכל. טימור מול בראון/דני מרון

רבע 2:

ג'ון דיברתולומאו פתח את הרבע השני עם שלשה ראשונה שלו הערב ויתרון שיא של הצהובים בריצת 0:9 מסוף הרבע הראשון. אונואקו שם סוף לריצה עם נקודות מתחת לטבעת, בולדווין צלף מחוץ לקשת ואחד מיציעי מכבי פונה בעקבות אבוקה של אוהדי הפועל שהדליקה את הרשת ויצרה עשן לכיוון אוהדי הצהובים. קולסון המשיך עם הטבעה את הריצה הצהובה ב-2:14 וקרא לפסק זמן של דני פרנקו. טימור שב מפסק הזמן עם לייאפ יפה, ג'ייק כהן החזיר את היתרון של מכבי לדו ספרתי ואונואקו שלט בצבע וקרא לפסק זמן של עודד קטש. ניבו שנפצע לא ישוב לשחק, אך בדיוק עם החזרה מפסק הזמן הצהוב ג'ייק כהן הציג יכולת הגנתית נהדרת בחיפוי במקומו של הסנטר הפצוע. מקריי וקסבייר מנפורד המשיכו לצמק עם נקודות ראשונות מהספסל האדום, אבל שלשה של דיברתולומאו עצרה את הריצה של הפועל ב-37:48 למכבי. מקריי עוד הספיק לצמק עם לייאפ, אבל הקבוצה של קטש ירדה להפסקה ביתרון 42:50.

לורנזו בראון מכבי תל אביב לצד בר טימור הפועל תל אביב. דני מרון
חזרו חדים אחרי ההדחה מול מונאקו. בראון/דני מרון

רבע 3:

מקריי פתח את החצי השני עם שלשה וצמצם ל-5 בלבד, בראון הוסיף נקודות בצבע וסורקין עצר את הריצה האדומה עם שני סלים מתחת לטבעת. בראון חילק אסיסט נהדר לסורקין שהמשיך ברצף הקליעה והפך לקלע המוביל בצהוב. טימור נותר חופשי והעניש עם שלשה, קולסון החזיר עם אחת משלו, אבל בראון ניצל דקות ללא בולדווין שנפצע וירד לחדר ההלבשה לקבל טיפול וצימק ל-3 בלבד. טימור סחט סל ועבירה ונקודות מהקו של בראון העלו את הפועל ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון ב-67:70 להפועל לקראת הרבע האחרון.

תומר גינת הפועל תל אביב לצד ג'רל מרטין מכבי תל אביב. דני מרון
חזרו מפיגור דו ספרתי. גינת ומרטין/דני מרון

רבע 4:

הקהל הצהוב פתח את הרביעי האחרון עם התלהבות מחזרתו של בולדווין לפרקט אחרי שנפצע וקיבל טיפול בחדר ההלבשה. סורקין כבר הגיע ל-20 נקודות עם פתיחת הרבע האחרון והיתרון שב לצד הצהוב בריצת 0:10. בולדווין שוב נפגע וירד לספסל, מנפורד ובראון ניצלו זאת וצמצמו מחדש ל-2 הפרש בלבד. מנקו פתח שוב פער עם שלשה גדולה, טימור המשיך להוביל את קלעי הפועל ומקריי דייק פעמיים מהעונשין כדי לצמצם ל-84:80. שלשה גדולה של בולדווין ששב לפרקט פעם נוספת העלתה את מכבי ליתרון 7 פחות מ-2 דקות לסיום ההתמודדות. האדומים איבדו את הראש לקראת הסיום וראו את אונואקו יוצא עם עבירות בוטות כשקולסון ובולדווין הבטיחו את הניצחון מהצד השני עם 82:89 בסיום.

רומן סורקין מכבי תל אביב לצד בר טימור. דני מרון
הצגה. סורקין/דני מרון

סדרות רבע גמר הפלייאוף

הפועל חולון נגד הפועל גליל עליון, יום שני, 15/5, בשעה 20:30

מכבי ת"א נגד הפועל באר שבע/דימונה, יום רביעי, 17/5, בשעה 18:30

הפועל ת"א נגד עירוני נס ציונה, יום רביעי, 17/5, בשעה 19:30

הפועל ירושלים נגד בני הרצליה , יום חמישי, 18/5, בשעה 21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully