וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער יצאה לארגנטינה, זוארץ: "אתם הולכים לכבוש את העולם"

אופיר חיים ושחקניו יתחילו את דרכם במונדיאליטו בשבוע הבא נגד קולומביה. יו"ר ההתאחדות: "רוצה לראות אתכם מציגים את הכדורגל שאתם מאמינים בו, נשארים מאוחדים, נהנים מכל רגע ובונים זכרונות לעוד הרבה שנים"

יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ, מדבר עם נבחרת הנוער/ההתאחדות לכדורגל

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, דיבר היום (ראשון) עם שחקני הנבחרת עד גיל 20, רגע לפני יציאתם לארגנטינה למונדיאליטו. ישראל הוגרלה לבית ג', שם היא תפגוש את קולומביה, סנגל ויפן.

זוארץ אמר לשחקנים: "הרווחתם ועשיתם את זה בצורה מדהימה בטורניר היורו שנה שעברה ואתם מגיעים למונדיאל בארגנטינה. ואתם תהיו עוד הרבה שנים חלק מהכדורגל הישראלי, בקבוצות, בנבחרות, כלגיונרים. הסטנדרטים שתציבו כבר עכשיו יהפכו לאתגר עבורכם ומי שיבואו אחריכם. הם גם אלה שידרבנו אתכם בהמשך הקריירה.

"יש מדינה שלמה מאחוריכם. אין מדינה שלמה על הכתפיים שלכם, תיהיו רגועים. שחקו את הכדורגל שלכם. תהנו. תאמרו לעצמכם נתנו הכל ואני מבטיח - זה יספיק כדי שמדינה שלמה תרים אתכם על הכתפיים שלה.

"אני מאמין גדול בתוצרת המקומית. שחקנים ומאמנים. נעמיד לרשותכם את כל מה שצריך כדי שתמצו את הפוטנציאל האישי והקבוצתי. הוכחתם כבר בעבר שהשמים הם הגבול ואני בטוח שכל אחד מכם באמת מאמין שאירופה זה לא מספיק. עכשיו אתם הולכים לכבוש את העולם ואני מאמין שאתם יכולים לעשות את זה. אני רוצה לראות אתכם מציגים את הכדורגל שאתם מאמינים בו, נשארים מאוחדים, נהנים מכל רגע ובונים זכרונות לעוד הרבה שנים. והכי חשוב - אתם הפנים של הכדורגל שלנו, של החברה, של מדינת ישראל. תוודאו בכל רגע שיהיו אלה פנים מכבדים, מעוררי השראה, כאלה שראוי להפוך אותם למודל. אל תתפשרו על פחות מזה. אני לא אתפשר על פחות מזה. מאמין בכם בכל ליבי, ואין לי ספק שתעשו תוצאות מדהימות ותחזרו עם הרבה כבוד. בהצלחה".

נבחרת ישראל לפני ההמראה לאליפות העולם עד גיל 20 בארגנטינה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
נבחרת הנוער לפני היציאה לארגנטינה/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אליפות העולם עד גיל 20 (שנתון 2003) תפתח ב-20 במאי ותסתיים ב-11 ביוני. היא הועברה מאינדונזיה לארגנטינה בגלל הקשיים שהערימו האינדונזים בנוגע לאירוח של ישראל וחוסר הסכמה לשחק נגדה.

24 הנבחרות חולקו ל-6 בתים ו-16 מתוכן יעפילו לשמינית הגמר (12 נבחרות שיסיימו במקומות 1-2 ו-4 נבחרות הכי טובות מהמקום השלישי). 8 נבחרות בלבד יסיימו את דרכן אחרי שלב הבתים ולישראל יש סיכוי טוב להעפיל.

המשחקים של הנבחרת (לפי שעון ישראל):

21.5, 21:00: ישראל - קולומביה
24.5, 21:00: סנגל - ישראל
27.5, 00:00: יפן - ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully