וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת נחת לגולדהאר: שלוש קבוצות הנערים של מכבי תל אביב זכו באליפויות

14.5.2023 / 13:20

הקבוצה הבוגרת כשלה, אבל הבעלים מתנחם בתארים של מחלקת הנוער בה הוא משקיע משאבים רבים, ויודע: זו התקווה לעתיד טוב יותר

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

אם יש העונה מעט נחת למיטש גולדהאר, הוא מוצא אותה במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. הקבוצה הבוגרת כשלה וגם קבוצת הנוער לא רשמה עונה מזהירה, אבל שלוש קבוצות הנערים, דור העתיד של המועדון, זכו העונה באליפויות. האחרונה לעשות זאת הייתה קבוצת נערים א' המאומנת על ידי ציון כהן ועוזרו קרלוס צ'קאנה, שניצחה אתמול (שבת) בסכנין 0:6 וזכתה באליפות כשהיא מקדימה את מכבי פתח תקוה בנקודה אחת. השבוע תוכל קבוצת נערים א' גם לזכות בדאבל, אם תניף בגמר את גביע המדינה.

קבוצת נערים א', שחקנים בני 16 עד 17, הצטרפו לנערים ב' הקטנים יותר שזכו באליפות, אפילו שהליגה טרם הסתיימה. כרגע הפער בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב עומד על 12 נקודות וכשיש משחק חסר, האליפות כבר ביד. את קבוצת נערים ב' מאמן עידן הררי ועוזר המאמן הוא עידו ג'אן.

קבוצת נערים א' של מכבי תל אביב חוגגת זכייה באליפות. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
לפחות העתיד נראה ורוד. שחקני קבוצת נערים א' חוגגת את הזכייה באליפות/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

גם קבוצת נערים ג' של מכבי תל אביב זכתה באליפות הליגה. כשנותר מחזור אחד לסיום העונה יש לה פער של 6 נקודות ממכבי פתח תקוה שבמקום השני. איליה קרוסטין הוא המאמן של קבוצת נערים ג' ועוזרו הוא שלומי טובול.

הניהול המקצועי של מחלקת הנוער מופקד בידיו של הפורטוגלי קלאודיו בראגה ומנהל המחלקה הוא גיא צוקרמן. מכבי תל אביב שולחת 14 שחקנים מהמחלקה לנבחרות הנוער והנערים של ישראל.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
המנהל המקצועי של אקדמיית הנוער של מכבי תל אביב קלאודיו בראגה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
שורה של הצלחות. קלאודיו בראגה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במכבי תל אביב משקיעים המון במחלקת הנוער. התקציב הוא כמו תקציב של לא מעט קבוצות ליגת העל. אוסקר גלוך הוא פרי שבשל פעם בדור, אבל במועדון מכוונים גם לשחקנים בפרופיל קצת פחות גבוה, כאלה שהביאו בעבר אליפויות לקבוצה הבוגרת כשהתפתחו בקבוצת הבוגרים. האליפויות של הקבוצות הצעירות יכולות לעשות לגולדהאר טוב ולתת לו את התקווה שהעתיד הרחוק יהיה זוהר יותר גם בקבוצה הבכירה של האגודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully