וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מביאים את החינוך לכדורגל, ואת הכדורגל לחינוך"

מועדון כדורגל בית"ר מעלה אדומים משיק את פרויקט "מגרש ביתי" בעיר, בתוכה תשלב בקבוצה אחת ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים

בית"ר מעלה אדומים. יחצ,
בית"ר מעלה אדומים/יחצ

בית"ר מעלה אדומים השיקה בשבוע שעבר את תוכנית "מגרש ביתי", אשר בתוכה ישחקו יחד ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים. לאימון הפתיחה שיתקיים השבוע יגיעו כעשרה ילדים עם צרכים מיוחדים, אשר יתנסו בחוויית אימון הכדורגל, עוד בטרם הם פוגשים את חבריהם החדשים לקבוצה בתחילת שנת הלימודים הבאה. בית"ר מעלה אדומים נמנית יחד עם 15 מועדונים נוספים שמשתתפים בתוכנית, שנבחרו לאחר תהליך מיון.

התוכנית "מחוברים במגרש" כחלק מפרויקט "מגרש ביתי" עצמה הינה בת שישה מפגשים לילדים בגילאי 10-14, המתרגלים מיומנויות תקשורת משולבות תוך העצמה והקניית ערכים באמצעות הספורט. בנוסף תתקיים תוכנית הורים בקבוצה משולבת - סדרה של שני מפגשים משותפים להורים עם וללא מוגבלויות. למעשה הפרויקט במלואו יראה אור רק בתחילת שנת הלימודים הקרובה. אך בבית"ר מעלה אודמים לא מוכנים לחכות, וקבעו את אימון הפתיחה כבר לשבוע הקרוב.

מלבד "מחוברים במגרש", חלק נוסף של "מגרש ביתי" מתייחסת לניהול המבנה האדמיניסטרטיבי של המועדון. "אימפקט בספורט" הינה תכנית לקב' תחרותית - ליווי קבוצת ילדים ע"י מאמן מנטאלי - פסיכולוג ספורט בסדרה של שישה מפגשים לתרגול מיומנויות תקשורת, שיתוף פעולה וחשיבה חיובית בקבוצה, העצמת הערך העצמי של יחיד בתוך הקבוצה דרך חוויה והתנהלות תומכת הורה-מאמן-שחקן וסדנת הורים.

בית"ר מעלה אדומים. יחצ,
בית"ר מעלה אדומים/יחצ

רק לפני כחודש, חזרה מנהלת קבוצת בית"ר מעלה אדומים, אסנת כדורי, ממשלחת מיוחדת שיצאה למדריד מטעם בית הנשיא כחלק מההכנות לתוכנית "מגרש ביתי". "יצאנו לראות בעיניים, ללמוד ולהתרשם, מצורת הניהול של מועדונים. ביקרנו במתחם האימונים של חטאפה, ראיו וייקאנו ואף נכחו במשחק של אתלטיקו מדריד מיציע הכבוד.

"חלק משמעותי בו משקיעה הליגה הספרדית הינו שילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים בתוך המועדונים. זכינו לפתוח את הביקור בהנהלת LALIGA שליוותה אותנו לאורך כל ארבעת הימים באופן מקצועי, מכבד ואוהב. כחלק מהביקור זכינו לבקר במועדון RAYO VALLECANO: club LaLiga Genuine, הפועל בהקמת קבוצות כדורגל לילדם ונוער עם וללא מוגבלויות"

על הפרויקט מספרת אסנת: "מדובר בפרויקט מדהים וחשוב עבור הנוער שלנו, ולמעשה עבור כולנו. גאה מאוד להוביל את הקבוצה, ובמיוחד בפרויקט חינוכי חשוב כלכך. מדובר בשיעור לחיים על קבלת האחר, וכולי ציפייה לשנה הבאה שהפרויקט יצא לדרך במלואו".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully