וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה תצרף לפחות ארבעה זרים חדשים, הסגל יעבור שינוי משמעותי

14.5.2023 / 10:30

סיסה עוזב אחרי ארבע שנים, בוראר יימכר וגם שטורם, אלפרד ואיופי לא ימשיכו. ניסו אביטן יחפש חיזוק כמעט בכל העמדות

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 2:1/ספורט1

הפועל חדרה סיימה אמש (שבת) את העונה עם הפסד ביתי 2:1 במשחק שלא קבע דבר לשתי הקבוצות שהבטיחו את הישארותן שבוע לפני כן. המאמן ניסו אביטן שהגיע לשני משחקים והצליח להשאיר את הקבוצה בליגה, ימשיך בהתאם לחוזה שנחתם איתו ובקרוב הוא צפוי להתחיל את מלאכת בניית הקבוצה לעונה הבאה, בצוותא עם המנהל המקצועי של המועדון אורן גולן.

כבר עתה ברור שסגל השחקנים יעבור מהפכה גדולה והרבה שחקנים יעזבו. אמש הפתיע הבלם ג'ונתן סיסה את חבריו כשהודיע להם בסיום המשחק שהוא לא ממשיך. הבלם מחוף השנהב היה אחד העוגנים בהגנה של הקבוצה בארבע השנים האחרונות והוא מעוניין לשדרג את עצמו לליגה טובה יותר ובוחן כעת הצעות מהליגה השנייה בצרפת.

גם הקשר הבלגי סמי בוראר הודיע לשחקנים שהוא לא מעוניין להמשיך, למרות שיש לו חוזה לעונה נוספת בקבוצה. בוראר צפוי לשוב לאירופה, אבל קבוצה שתרצה לצרף אותו תצטרך לרכוש אותו מחדרה. שלושה זרים נוספים שיעזבו הם החלוץ סטיבן אלפרד, המגן קלמן שטרום שאיכזב מאוד ואלברט איופי שהצטרף בינואר. המשמעות היא שיוחתמו לפחות ארבעה זרים חדשים.

שחקני הפועל חדרה ביציע: קלמן שטורם, ג'ונתן סיסה, אלברט איופי. שלומי גבאי
סיימו את דרכם. שטורם, סיסה ואיופי/שלומי גבאי

גם במצבת הישראלים יהיו שינויים רבים ובמועדון ינסו לצרף כעת שני מגנים חדשים, בלם ושלושה שחקנים לחלק הקדמי, במקום אלה שצפויים לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully