וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים את מורשתו של מודי בראון ז"ל: אירוע חצי גמר ליגת האלופות ביקב רמת גולן

כמחווה לזכרו של המגיש שהלך לעולמו לפני שנה, יקב רמת גולן יערוך ביום שלישי הקרוב אירוע במסגרתו ישודר משחק חצי הגמר בין אינטר ומילאן. את המשחק יפרשנו מהשטח הראל סלוצקי ועופר דומינגז

מודי בר און בפרומו לסדרה "שיעור מולדת". ראובן קפוצ'ינסקי,
לזכרו. מודי בר און/ראובן קפוצ'ינסקי

עולם עיתונות הספורט איבד לפני שנה אגדת עיתונות ספורט אמיתית עם מותו של מודי בראון ז"ל. מודי סיקר אירועים מתוקשרים רבים במהלך הקריירה שלו, בניהם משחקי ליגת האלופות אשר היו מזוהים איתו כל כך. כמחווה לזכרו, יקב רמת גולן יערוך ביום שלישי הקרוב אירוע במסגרתו ישודר משחק חצי הגמר בין אינטר ומילאן. את המשחק יפרשנו מהשטח הראל סלוצקי ועופר דומינגז.

הראל סלוצקי, אחד משדרני הספורט המוערכים בישראל, הביע את התרגשותו לקראת האירוע המתקרב וציין: "לכבוד הוא לי להיות חלק מהאירוע המיוחד הזה, בו נוכל להתכנס ולחגוג את מורשתו של מודי. מודי היה חלוץ אמיתי בעולם עיתונות הספורט, והתובנות והתשוקה שלו יחסרו מאוד".

את פרשנות המשחק כאמור, יחלוק יחד עם סלוצקי, חברו לכס השידור דומינגז שהוסיף: "מודי היה מקורי אמיתי, והאהבה שלו למשחק הייתה מדבקת. אני נרגש להיות חלק מהאירוע הזה, שבו נוכל להתכנס כקהילה ולכבד את זכרו".

לזכרו של מודי בראון, אדם שאהבתו לכדורגל השתוותה רק לאהבתו למוזיקה ולשירה העברית, נוסדה להקת מודי בלוז, שהוקמה כדי לחגוג את החיים והתשוקות של מודי. במהלך המחצית, הם יעלו לבמה כדי לבצע לזכרו מחווה מוזיקלית מיוחדת.

לדברי אסף בן-דב, מנכ"ל יקב רמת גולן ומנכ"ל מכבי חיפה בעבר, "אנו נרגשים לארח את האירוע הזה לזכרו של מודי בראון ז"ל, אגדה אמיתית בעולם עיתונות הספורט. אנו מקווים שהאוהדים יגיעו לחגוג עמנו את מורשתו, ייהנו מיין נהדר וכדורגל פנטסטי".

אירוע חצי הגמר ביקב רמת גולן מבטיח להיות אירוע מיוחד באמת, עם פרשנות מומחים, יין טעים ומחווה נוגעת ללב לדמות אהובה בעולם עיתונות הספורט. כפי שניסח זאת הראל, "הרוח של מודי תהיה איתנו לאורך כל הערב, ואנחנו יודעים שהוא שמח להיות חלק מהחגיגה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully