וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשביל מילקה": אוהדי פרטיזן מחזיקים אצבעות להפועל ירושלים

אלכסנדר דז'יקיץ' רוצה להניף גביע אירופי לזכר אמו, בסרביה מסבירים מדוע גם תומכי הקבוצה שאהדה יעודדו אותו ואת הפועל ירושלים מרחוק

כשהפועל ירושלים תעלה לפרקט הערב (ראשון, 21:00) לגמר ליגת האלופות של פיב"א, אלפי אוהדים סרבים יכססו ציפורניים. גם הם כמו אוהדי הפועל ירושלים מייחלים לניצחון אדום על בון הגרמנית, אבל לא מאותן סיבות. הם בכלל מעוניינים להנציח את זכרה של מילקה של דז'יקיץ' - אמו של אלכסנדר דז'יקיץ' שהלכה לעולמה בשבוע שעבר, בגיל 83.

מילקה הייתה אוהדת מושבעת של פרטיזן בלגרד, פקדה את האולם הביתי של הקבוצה לעתים קרובות במשחקים, וכפי שמפרסמים כעת בסרביה - סייעה למועדון גם מבחינה כלכלית כשנקלע לחובות עתק והיה בסכנת פירוק. ניצחון הערב של קבוצתו של בנה (שאימן בעצמו את פרטיזן בעונת 2016/17, ושימש כעוזר מאמן בקבוצה במשך חמש שנים בתחילת דרכו המקצועית), יוקדש לאמו המנוחה.

מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. אתר FIBA, אתר רשמי
ינציח את אמו במעמד ההנפה? דז'יקיץ'/אתר רשמי, אתר FIBA

"מילקה דז'יקיץ' היא יקירת האוהדים של פרטיזן בלגרד. חובבי הכדורסל בסרביה - ובמיוחד אוהדי פרטיזן - יחזיקו אצבעות לאלכסנדר דז'יקיץ' ולהפועל ירושלים נגד בון. אם דז'יקיץ' יניף את הגביע, זה יכול להיות רגע שינציח את אמו, שהמועדון חייב לה הרבה", כתבו באחד האתרים בסרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully