וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מאמן בכיר בחוץ: אחרי ההדחה, פיניקס פיטרה את מונטי וויליאמס

אחרי בודנהולצר ונרס, הטרנד נמשך: המאמן עם הכי הרבה ניצחונות ב-NBA בשלוש השנים האחרונות שילם את מחיר ההדחה המוקדמת מהפלייאוף

עוד מאמן בכיר ב-NBA נפלט לשוק. פיניקס פיטרה הלילה (בין שבת לראשון) את מונטי וויליאמס אחרי ארבע שנים בתפקיד, על רקע ההדחה המוקדמת של הסאנס מהפלייאוף עם 4:2 לדנבר בחצי גמר המערב.

אחרי שניק נרס סיים את תפקידו בטורונטו ומייק בודנהולצר פוטר ממילווקי, מאמן מצליח נוסף משלם מחיר על כישלון קבוצתי. וויליאמס, מאמן העונה בשנת 2022 ומי שהצעיד את הסאנס לסדרת הגמר בפלייאוף 2021, רשם בשלוש השנים האחרונות הכי הרבה ניצחונות מבין כל המאמנים בליגה, אבל בכל זאת לא הצליח לשמור על הכיסא.

שחקן פיניקס סאנס עם מונטי וויליאמס. רויטרס
הספיק לאמן את דוראנט 8 משחקים. וויליאמס לצד KD/רויטרס

הבעלים החדש של הסאנס מאט אישביה, שלא מינה את וויליאמס לתפקיד, קיבל את ההחלטה להיפרד, במה שעשוי להיות הצעד הראשון בקיץ מלא שינויים. על פי הערכות, גם כריס פול ודיאנדרה אייטון עשויים לעזוב, והצוות המסייע סביב קווין דוראנט ודווין בוקר שכיכבו בפלייאוף, אמור להיבנות מחדש.

לוויליאמס נותרו עוד שלוש שנים בחוזה, והוא אמור להרוויח כ-20 מיליון דולר במהלכן. לפי ESPN, הוא לא צפוי להישאר בשוק זמן רב, וכבר סומן כמועמד להגיע לטורונטו שמחפשת מאמן חדש.

בסך הכל, וויליאמס סיים את הקדנציה בפיניקס עם מאזן של 194 ניצחונות לעומת 115 הפסדים בעונה הרגילה. בפלייאוף הוא עמד על מאזן 19:27. בעונה החולפת הסאנס ניצחו 64 משחקים בעונה הרגילה, שיא כל הזמנים של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully