וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "ידעתי למה אני נכנס כשהגעתי לכאן, שמח שהכל עבר בשלום"

מאמן הפועל ת"א: "באתי בשעתו הקשה ביותר של המועדון בשנים האחרונות, אני קשוח מספיק להתמודד עם כל לחץ". אביטן: "נעבור מתיחת פנים רצינית". עידו לוי: "הסגל לא היה מספיק טוב העונה, רוצה להישאר בחדרה"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 2:1/ספורט1

הפועל תל אביב סיימה הערב (שבת) עונה קשה בטעם טוב, עם ניצחון 1:2 על הפועל חדרה באצטדיון נתניה במסגרת מחזור הסיום בפלייאוף התחתון. רז טוויזר כבש צמד לזכות האדומים, אך בנוסף החמיץ פנדל שאותו עצר שחר גולן, בנו של היועץ המקצועי בהפועל חדרה, אורן גולן, בהופעת הבכורה שלו בליגת העל. שתי הקבוצות יוצאות לפגרת הקיץ בתקווה לחזור בגרסה טובה יותר לעונה הבאה.

בסיום, חיים סילבס סיכם עונה: "היה קשה, הסיום טוב. הדור הבא של הפועל תל אביב בא וניצח את המשחק הזה, וגם לראות את הקהל נותן הופעה פה במשחק כזה שכביכול כבר לא חשוב, זה מרגש. אני ישן טוב בלילה היום, אחרי שהגעתי להפועל תל אביב בשעתה המקצועית הקשה ביותר אולי בשנים האחרונות, ואני שמח שעם המון קשיים בדרך, אני גאה בעבודה של כולנו. בסופו של דבר עמדנו במטרה וזה לא היה פשוט. זה מובן מאליו שהפועל תל אביב צריכה להישאר בליגה, אבל זה לא היה פשוט. אני שמח שהכל עבר בשלום ואני מקווה מאוד שיחד עם הילדים האלה והקהל המדהים הזה, להפועל תל אביב יש עתיד טוב".

סילבס נשאל אם זו עבורו זו הייתה העונה הכי קשה בקריירה: "הגעתי לפה כשהמצב היה רע וידעתי למה אני נכנס. לא ציפיתי שניתן הצגות של 0:5, תיארתי לעצמי שהמשחקים יהיו קשים. אני קשוח מספיק לעמוד בכל משימה ולהתמודד עם כל לחץ. אני שמח שהשאר גם היו כאלה, ועשינו את זה כמו שצריך".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. דני מרון
סיימו עונה בטעם טוב. שחקני הפועל תל אביב/דני מרון

המאמן, שסיים את חוזהו במועדון ולא צפוי להמשיך, אמר: "עכשיו סיימתי את המשימה שלי בהפועל תל אביב. אני מודה לכולם, הייתה לי חוויה אדירה, המפגש עם הקהל בכל משחק. רק הקדוש ברוך הוא יודע מה יהיה בעונה הבאה".

על טוויזר: "הייתה קשה להרבה שחקנים לבלוט העונה, הייתה תחלופה גדולה של שחקנים וזה פגע בהזדמנות של כאלה ואחרים. למרות שטוויזר נדחק החוצה מהסגל ברוב העונה הזו, הוא התאמן טוב והיום הרגשתי שאני צריך לתת לו. הוא נתן, אני גאה בו ומקווה שימשיך להצליח מפה".

טוויזר עצמו הגיב לניצחון כך: "היה חשוב לנו לסיים בטעם טוב. לא לקחנו את זה כמובן מאליו, רצינו לנצח כמו בכל משחק. אני שמח שהצלחתי לכבוש היום שני שערים ולעזור לקבוצה, שמח שניצחנו, בלי כל הקבוצה זה לא היה קורה. זה ניצחון של כולנו. יש תחושת החמצה בעקבות הפנדל, אבל אני מקבל באהבה מה שהשם רצה. בכל אימון נתתי את 100%, האמנתי שאני יכול לשחק ואף פעם לא עשיתי פרצוף. בכדורגל אין מגיע, יש מיליון סיבות למה לא לשחק. אני לא מסתכל על העבר, שמח לשחק עכשיו ומקווה להמשיך בעתיד. יש לי אופציה להמשיך בקבוצה, אבל כרגע לא הודיעו לי שום דבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רז טוויזר חוגג שער לזכות הפועל תל אביב. דני מרון
לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. רז טוויזר/דני מרון

בצד של הפועל חדרה, המאמן ניסו אביטן שהגיע במחזור הלפני-אחרון והבטיח את ההישארות, אמר: "היינו קרובים, היו לנו הרבה החמצות בחצי הראשון, אבל זה היה משחק טיפוסי לסוף העונה, לפרוטוקול, שמשתפים בו הרבה צעירים, ראיתי דברים טובים ופחות טובים. החיוך עדיין נשאר".

על הקאמבק למועדון אותו העלה לליגת העל והוביל לפלייאוף העליון בעונה הראשונה: "אמרתי שמבחינתי זה כמו בית. אני שמח שקיבלו אותי חזרה בזרועות פתוחות, מרגיש כאילו אנחנו ממשיכים מאותה נקודה, ועדיין הגעתי במצב מאוד לחוץ. שבוע שעבר עד דקה 60 זה היה נראה כמו סרט רע, למזלנו ולשמחתי עשינו את העבודה על המגרש והגענו היום משוחררים. לגבי העונה הבאה כבר ידעתי פחות או יותר שאהיה כאן, ידעתי שאני רוצה לחזור לחדרה שזה המקום הנכון עבורי. אני מכיר פה את הנפשות, מאמין במועדון הזה ומאמין שביחד נוכל לעשות דברים יפים".

אביטן התייחס להכנות לקראת עונת 2023/24: "אין ספק שנעבור מתיחת פנים רצינית, בימים הקרובים נדע בדיוק איפה אנחנו עומדים מבחינת תקציב, ונתחיל לבנות את הקבוצה מחדש".

הצעירים ששיתף: "ראיתי שחקנים טובים שעושים פעולות טובות, ועדיין צריכים לכוון אותם לקבל החלטות טובות. חילקנו הרבה דקות להרבה שחקנים ששיחקו והתאמנו לאורך כל העונה, שחר עשה היום עבודה טובה והצליח לעצור פנדל, אז זו הופעת בכורה חלומית עבורו".

שוער הפועל חדרה שחר גולן עם מאמנו ניסו אביטן. שלומי גבאי
הופעת בכורה מוצלחת, בתקווה לעתיד טוב יותר. שחר גולן עם ניסו אביטן/שלומי גבאי

הקפטן עידו לוי הוסיף: "כולם יודעים שהצהירו בתחילת העונה שתהיה עונה פיננסית. הסגל לא היה מספיק טוב, ולמזלי הגענו למשחק האחרון כשהוא לפרוטוקול. אסף נמני הוציא את המקסימום מהקבוצה ובאמת עשינו חצי ראשון מצוין העונה, בחצי השני הייתה ירידה ולשמחתי זה הסתיים בהישארות בליגה".

על כך שנבחר לשחקן העונה של הקבוצה, על ידי האוהדים: "כיף גדול לקבל הערכה, במיוחד כשזה בא מהקהל שלנו שבא לכל משחק ותומך. אני מקווה להמשיך להיות טוב".

בנוגע לעתידו האישי אמר הבלם: "אין לי חוזה לעונה הבאה, מבחינתי אני רוצה להישאר בהפועל חדרה, טוב לי כאן ואני מקווה שעונה כמו שחווינו לא תקרה עוד פעם. מקווה שההנהלה וחברי העיר ימשיכו לתמוך ואפילו יגבירו את התמיכה, כדי שתהיה קבוצה ששואפת קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully