וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "מחצית ראשונה הזויה, חבל ששועה לא השווה את השיא"

עודכן לאחרונה: 13.5.2023 / 22:40

מאמן בית"ר ירושלים לאחר ההפסד 3:2: "נלמד מזה לקראת הגמר". קהת: "איזי ווינר. אם ישקיע, קרית שמונה תחזור מהר לליגת העל"

תקציר: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים 2:3/ספורט1

10 ימים לפני גמר גביע המדינה שבו תפגוש את מכבי נתניה, בית"ר ירושלים סיימה הערב (שבת) את העונה שלה בליגת העל עם הפסד 3:2 בקרית שמונה שהוריד אותה למקום השמיני. מלך הבישולים ירדן שועה (16) לא הצליח להשוות את שיא הליגה של גילי ורמוט (17) למרות שלל מצבים שיצר, בעוד דנילו אספרייה כבש צמד מצמק ובצוותא עם יון ניקולאסקו נכנס לספרי ההיסטוריה של המועדון כצמד הזר הפורה ביותר (32 שערים משותפים).

"הכול הלך הפוך במצבים שהגענו", אמר יוסי אבוקסיס בסיום. "היינו צריכים לכבוש 3-4 שערים עד הדקה ה-35 ופתאום ספגנו ונקלענו לפיגור 3:0. משחק הזוי מבחינת תוצאה במחצית כזו. במחצית השנייה ניצלנו מצבים, אבל לא מספיק כדי לחזור. צריך ללמוד מזה לקראת הגמר, ללמוד גם מזה שהיינו חשופים כל כך בהגנה. באנו אתמול לקרית שמונה והתכוננו, מנסים להישאר חדים לעוד 10 ימים. יש דברים שאהבתי ודברים שפחות. הפסד מאכזב, אבל נגיע לגמר מוכנים".

על ניקולאסקו שהרבה להחמיץ, אמר מאמן בית"ר: "זה שהוא מגיע למצבים, זה סימן טוב. ירדן נתן לו כמה כדורים נהדרים ולא נכנס. מאכזב אותי שירדן לא הצליח להשיג את הבישול שהיה משווה את שיא כל הזמנים, הוא נתן כדורים אדירים".

אבישי כהן התייחס גם הוא לשיא המפוספס של שועה: "רצינו מאוד שירדן יבשל, לצערנו זה לא קרה. הוא חילק כדורים ולצערי הוא לא הצליח להשיג את השיא. יש עוד 10 ימים עד הגמר, נגיע הכי מוכנים שיש. ההפסד הזה לא אמור להשפיע. באופן אישי אני בתקופה ממש טובה ושמח שאני יכול לעזור לקבוצה והיא עוזרת לי".

סלובודן דראפיץ' מאמן עירוני קרית שמונה עם יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
"גם מאמנים נופלים וחוזרים". סלובודן דראפיץ' עם יוסי אבוקסיס/מאור אלקסלסי

סלובודן דראפיץ', במשחקו האחרון כמאמן עירוני קרית שמונה: "מועדונים בריאים ירדו ליגה וחזרו, גם קרית שמונה ירדה עם איזי וחזרה ולקחה אליפות. גם מאמנים אותו דבר, נופלים וחוזרים. גם אני הייתי מועמד להיות מאמן העונה, אחר כך החלטות פחות טובות ועכשיו שנתיים כאלה. אלה החיים. לעיר הזאת מגיעה קבוצה בליגת העל, אני מאחל לה את כל ההצלחה בעולם. דראפיץ' בעונה הבאה יהיה יותר מחוזק, ילמד מטעויות ונראה מה יהיה".

על המשחק: "לנצח זה כיף, אבל זה הפספוס. היו כמה פספוסים לפני כן שהייתי צריך לטפל ולא הצלחתי, עכשיו צריך להסתכל קדימה".

רועי קהת הוסיף: "היו לנו הזדמנויות שלא לקחנו העונה, כמו בשבוע שעבר שהיינו תלויים בעצמנו. היו הרבה משחקים העונה שדברים התקלקלו עם אדומים מוקדמים ואיבוד יתרונות. גרמו לעצמנו לאבד יותר מדי נקודות ובסופו של דבר זה לא הספיק כדי להישאר בליגה. לא מתעסק כרגע בעתיד האישי, אשמע את איזי ונעשה חושבים. אני מקווה שאיזי יישאר, הוא ווינר בנשמה וברגע שהוא יחליט שהוא באמת משקיע בקבוצה ויעשה סגל טוב, המועדון יחזור לליגת העל מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully