וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "כרגע אני שחקן חופשי, נחשוב מה הכי טוב לכולם"

הקשר יעזוב את בני סכנין? "כיף לי פה, אבל יותר חשוב שיהיה אתגר מקצועי". שלומי דורה, שסיים את דרכו בנס ציונה: "היו גישושים מהליגה הלאומית". רויזמן: "אראה מה אני שווה באימונים במכבי תל אביב"

תקציר: סקציה נס ציונה - בני סכנין 1:1/ספורט1

סקציה נס ציונה ובני סכנין סיימו היום (שבת) עונה מאכזבת מבחינת שתיהן, כשנפרדו בתיקו 1:1 באצטדיון שלמה ביטוח. בעוד הכתומים חזרו לליגה הלאומית שנה אחרי שעלו ממנה, הקבוצה מהמגזר לא עמדה במטרתה להעפיל לפלייאוף העליון, וגילתה יכולת לא מספיק טובה.

שחקן סקציה נס ציונה אור רויזמן חוגג עם כריסטיאן באטוקיו. דני מרון
רויזמן יחזור למכבי תל אביב בתקווה להוכיח את עצמו/דני מרון

שלומי דורה, שסיים את דרכו כמאמן נס ציונה, סיכם: "שני המשחקים האחרונים היו בעיקר על כבוד ספורטיבי ואפשרות להמתיק את הגלולה טיפה, אבל באמת שהעונה הזו היא פספוס אחד גדול. אנחנו עם הפנים קדימה, נקווה לעתיד טוב יותר. בהרבה משחקים נראינו בסדר והפסדנו במצבים של גול לפה או לשם. נפלנו מנטלית. לא ידענו להכריע משחקים שהיו לטובתנו. אני מאמין שילמדו מהדברים האלה, למועדון הזה יש הרבה כוח בגיוס שחקנים, המתקנים שלו טובים, הוא יכול להיות בליגת העל וגם צריך. אני מאמין שיעשו פה חושבים בעונה הבאה וירצו לעלות ליגה".

לגבי עתידו אמר: "כמו חייו של כל מאמן, למי שאין חוזה הוא לא יודע מה קורה איתו בעונה הבאה. אני מאמין שבשבועות הקרובים נקבל החלטה, היו כמה גישושים מליגה לאומית, אבל לא משהו קונקרטי שאפשר לבשר עליו".

אור רויזמן, שכבש את השער של נס ציונה במשחק ויחזור מהשאלה למכבי תל אביב, הוסיף: "התחלתי את העונה טוב, קיבלתי הרבה דקות ואני מרגיש שהשתפשפתי קצת בליגה. הייתה לי פציעה של חודשיים שהורידה אותי הילוך, בזמן האחרון חזרתי לעצמי. מבאס שירדנו ליגה, זה יכול היה להיגמר אחרת. מה הלאה? אתחיל עם מכבי תל אביב את העונה, ניתן את הכל ונראה מה קורה משם. חד משמעית הדקות הרבה יותר חשובות בגיל שלי, אני יודע שיש תחרות אדירה במכבי, אבל אני אראה מה אני שווה באימונים, ואם המאמן ירצה לתת לי צ'אנס, אני אקח אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן בני סכנין קובי רפואה. דני מרון
קובי רפואה יחכה לאתגר הבא/דני מרון

קובי רפואה, שגם הוא סיים את חלקו בבני סכנין, הודה: "זה היה משחק גארבג' טיים כמו השבועיים האחרונים. שיחקו פה צעירים שנתנו להם צ'אנס. צריך ללטש אותם יותר, הם שחקנים טובים, בסיל חורי עם שלושה שערים בשלושה משחקים. דנו בעתידי יותר מדי, הצהרתי את מה שהצהרתי ואני עומד מאחורי זה. ברור שאני אוהב לאמן, אחכה לאתגר הבא. אני אוהב קבוצות ששואפות לדברים, צריך לחכות בסבלנות ונראה מה יהיה. ציון לעונה? לא הגענו לפלייאוף העליון, אז הציון הוא פחות. קרו הרבה דברים בדרך, זה חלק מקבוצת כדורגל, אני משאיר את הקבוצה כמו שקיבלתי אותה".

גם הקפטן בירם כיאל התייחס לעונה שנגמרה ולעתידו האישי: "זו הייתה עונה קשה מאוד, מאתגרת, תמיד לומדים מהקושי. גם למועדון, גם לי היה מאתגר. כשהתחלנו את העונה כיוונו גבוה, היום אפשר להגיע שלא הגיע לנו להיכנס לפלייאוף העליון. כרגע אין הרבה דברים שהשתדרגנו בהם ואפשר לבנות עליהם לעונה הבאה. נגמר לי החוזה, עוד לא דיברתי עם בני סכנין. עכשיו צריך לדבר עם בעל הבית, אבו יונס ודוכי שעזב את הקבוצה ואני חייב להגיד לו תודה. תמיד היה כל מה שרציתי וביקשתי כדי לקדם את המועדון, מועדון גדול במגזר הערבי. מהרגע הראשון שהגעתי אמרתי שכיף לי פה, אבל כמובן שיותר חשוב מהכל זה שיהיה אתגר מקצועי. אחרי עונה קשה צריך לנשום קצת אוויר ולחשוב מה הכי טוב לכולם, אבל כרגע אני שחקן חופשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully