וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון נמכרת ב-6 מיליארד דולר. בריידי ירכוש נתח באוקלנד?

לאחר הסיכום העקרוני מאפריל, בעלי הקומנדרס דן סניידר אישר את מכירת המועדון לג'וש האריס בסכום שיא של כ-6 מיליארד דולר. בריידי במו"מ על רכישת חלק מהבעלות בריידרס

דן סניידר. Timothy T Ludwig, GettyImages
עוזב עם לא מעט שערוריות במורשתו. דן סניידר, בעלי הקומנדרס/GettyImages, Timothy T Ludwig

עידן חדש בוושינגטון. לאחר מו"מ ארוך סוכמה מכירת הקבוצה בסכום שיא של כ-6 מיליארד דולר לקבוצה בראשותו של בעלי פילדלפיה 76ers ג'וש האריס. השיא הקודם שייך לדנבר, שנמכרה ב-4.65 מיליארד דולר לרוב וולטון.

העסקה צפויה להפוך לרשמית בפגישת הבעלים ב-22 במאי, וזאת אם 75 אחוזים מהם יצביעו בעד. הסניידרס, שתקופתם בת רבע היובל בקומנדרס הייתה רצופה בבעיות, כבר הסכימו עקרונית באפריל, אך רק בסופ"ש אישרו את העסקה, הכוללת בתוכה גם את אצטדיון פד-אקס, מגרשה של הקבוצה בלנדובר, מרילנד.

אדם אחר שעשוי להיות בעלים הוא טום בריידי. מי שגדל כאוהד סן פרנסיסקו פורטי ניינרס עשוי להיות חלק מהבעלות דווקא על לאס וגאס ריידרס, הקבוצה המזוהה יותר מכל עם אוקלנד. בריידי מנהל מו"מ עם הבעלים מארק דיוויס על רכישת נתח קטן בקבוצה, לאחר שלפני כחודשיים כבר קנה נתח זעום מקבוצת ה-WNBA לאס וגאס אייסס, שאף היא שייכת לדיוויס. בתחילת השבוע נפוצו שמועות לפיהן בריידי עומד לסגת מעסקת הפרשנות ב-FOX, אולם הוא הכחיש.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully