וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עם הסגל החזק ביותר בדרבי, הפועל ת"א ללא טוקוטו

13.5.2023 / 19:00

ראשון בליגת העל: המנצחת תסיים ראשונה ותפגוש את באר שבע בפלייאוף. בולדווין, בראון, קולסון, מרטין וניבו יעמדו לרשות קטש, הורד שהיה בספק אצל האדומים נמצא כשיר

תקציר: חובנטוד בדאלונה - הפועל תל אביב 74:82/ספורט1

משחקי הבית העליון בליגת העל בכדורסל יינעלו מחר (ראשון, 18:30) בהיכל מנורה, כשמכבי תל אביב תארח את הפועל תל אביב במשחק השלמה. המשחק ייקבע סופית את הדירוגים לפני הפלייאוף, שייצא לדרך כבר ביום שני במשחק הראשון בסדרת רבע הגמר בין הפועל חולון להפועל גליל עליון בשיטת הטוב מחמישה משחקים.

ניצחון של מכבי תל אביב בדרבי ייקבע שהיא תסיים במקום הראשון ותפגוש את הפועל באר שבע/דימונה ברבע הגמר, הפועל תל אביב תסיים שלישית ותפגוש את עירוני נס ציונה ואילו הפועל ירושלים תסיים שנייה ותפגוש את בני הרצליה. ניצחון של הפועל תל אביב בדרבי ייקבע שהיא תסיים במקום הראשון ותפגוש את הפועל באר שבע/דימונה ברבע הגמר, מכבי תל אביב תסיים שנייה ותפגוש את בני הרצליה והפועל ירושלים תסיים שלישית ותפגוש את עירוני נס ציונה.

ג'ייק כהן, מכבי תל אביב, מול תומר גינת, הפועל תל אביב. קובי אליהו
לא רק עוד דרבי. ג'ייק כהן מול תומר גינת/קובי אליהו

ארבעה ימים אחרי ההפסד המאכזב למונאקו שסיים את עונת היורוליג שלה, מכבי תל אביב חוזרת לליגה, התואר המשמעותי שהיא עוד יכולה לקחת העונה. הצהובים מגדירים את העונה האירופית שלהם כמוצלחת, ובמקביל כבר עובדים על העונה הבאה, אך יודעים שללא תואר האליפות ועם ארון ריק מתארים העונה, הם לא יוכלו להסתכל על העונה הזאת בחיוך. המשחק מחר הוא האחרון בו הצהובים יוכלו לבצע שינויים בין משחקים בסגל הזרים, כשבתוך הסדרות הם ייאלצו להישאר עם אותם השחקנים, ועל כן לא מפתיע מדי לראות שעודד קטש ויתר על רוטציה בין כוכביו ובסגל שלו כל הכוכבים - לורנזו בראון, ווייד בולדוין, בונזי קולסון, ג'רל מרטין וג'וש ניבו.

הפועל תל אביב הצליחה לעצור בשבוע שעבר את רצף ההפסדים שלה עם ניצחון ביתי על עירוני נס ציונה ששמר עבורם על סיכוי לסיים במקום הראשון בטבלה, אם ינצחו בדרבי. האדומים רשמו בית עליון לא מרשים במיוחד, עם הפסדים להפועל חולון והפועל ירושלים, וניצחונות בכדורסל לא גדול על נס ציונה וגליל עליון, אך יודעים שהתחושה איתה יגיעו לפלייאוף תהיה תלויה ביכולת ובתוצאה של הדרבי. בהפועל סוחבים מספר פציעות מהתקופה האחרונה, אך ג'יילן הורד שלא שיחק במשחק האחרון נמצא כשיר להתמודדות ונרשם על חשבון ג'י פי טוקוטו. עידן זלמנסון ימשיך להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully