וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שישה שחקני נוער בספסל: הפועל באר שבע עוד מאמינה באליפות

13.5.2023 / 13:00

האדומים בסגל חסר למכבי תל אביב, אך עדיין אמורים לעלות עם הרכב מספיק חזק: "אם חיפה תפסיד ואנחנו לא ננצח, נצטער על כך מאוד". מרטינס וסולומון יפתחו?

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

שישה שחקני קבוצת הנוער ואחד מקבוצת נערים א', איתי חזות בנו של שחקן העבר גדי חזות, אמורים להיות על ספסל הפועל באר שבע מחרתיים (שני, 20:30, ספורט3) מול מכבי תל אביב. ההרחקות הרבות, רשימת הפצועים שמתארכת ועונשי בית הדין אחרי אירועי טרנר, יובילו את אליניב ברדה לאלתר, אם כי ההרכב שלו אמור להיות מספיק טוב כדי לבוא לבלומפילד ולנצח.

במידה שאיתן טיבי לא יתגבר על הפציעה שלו, אמורים לפתוח בבלומפילד אור בלוריאן ומריאנו באריירו כבלמים, כאשר אנדרה מרטינס אמור לפתוח בהרכב אחרי שחזר לפעילות במחזור הקודם כמחליף מול מ.ס. אשדוד.

שחקן הפועל באר שבע אנדרה מרטינס. אודי ציטיאט
יחזור להרכב אחרי תקופה ארוכה? מרטינס/אודי ציטיאט

הלדר לופס מוצהב, וברדה יחליט אם לצוות לעמדת המגן השמאלי את אור דדיה הימני או ללכת עם אביב סולומון שחזר לכשירות מפציעה ממושכת. בהתקפה יש לברדה כלים, למרות החיסורים של אדריאן פאון ושאפי סוליימאנוב, ובראשם רמזי ספורי שכבש שער ניצחון נהדר על מ.ס. אשדוד במחזור הקודם.

אחרי הורדת שלוש הנקודות בשל האירועים בטרנר, הפער ממכבי תל אביב הצטמצם לארבע נקודות ובהפועל באר שבע לא ירצו לוותר על המקום השני. מנגד באופן תיאורטי יש להפועל באר שבע עדיין סיכוי לאליפות, אם תנצח ומכבי חיפה תפסיד למכבי נתניה. "ניתן כמו תמיד את המקסימום, נרצה לנצח ונקווה למשהו טוב", אמרו הבוקר במועדון. "אם מכבי חיפה תפסיד ואנחנו לא ננצח, נצטער על כך מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully