וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזואה המשיך בעונת השיא, אך בפולין תוהים: "האם שווה להשאירו?"

אקס הפועל באר שבע כבש שער 12 העונה ושבר בצורת חריגה של לגיה ורשה. במדינה מהססים לגבי המשך דרכו: "התברר שהמלך הוא עירום, לא ברור לכמה זמן עוד תהיה לו מוטיבציה"

ז'זואה צולל וסופג כרטיס צהוב שני/יוטיוב

בזמן שהפועל באר שבע קרובה לסיים עונה נוספת בלי אליפות או גביע, האקס שלה ז'וזואה רושם את העונה הטובה בקריירה מבחינת כיבושים. הפורטוגלי שמסיים עונה שנייה במדי לגיה ורשה הפולנית הבקיע אמש (שישי) את שער הליגה ה-12 שלו בכדור חופשי ב-1:5 על יאגיילוניה ביאליסטוק.

השער של ז'וזואה, שהשווה ל-1:1 אחרי פיגור מפתיע ומוקדם, שבר בצורת חריגה מבחינת הקבוצה מהבירה. זו הייתה הפעם הראשונה מאז אוגוסט 2018 שלגיה כובשת בכדור חופשי במשחק ביתי בליגה. הפורטוגלי מדורג במקום השלישי בטבלת מלכי השערים של הליגה, ואחרי שאשתקד בישל 15 פעמים וכבש רק פעמיים, העונה הוא הציג צד אחר למשחק שלו.

ז'וזואה חוגג עם שחקני לגיה ורשה. PressFocus/MB Media, GettyImages
ימשיך בפולין? ז'וזואה חוגג/GettyImages, PressFocus/MB Media

עם זאת, בפולין עדיין תוהים אם ללגיה כדאי בכלל להשאיר את השחקן לעונה נוספת. ז'וזואה מסיים הקיץ את חוזהו בקבוצה ובין הצדדים קיים משא ומתן לא פשוט. "הוא מוכשר וקל לאהוב את הסגנון שלו. כשהוא ביום טוב, הוא יכול לעשות את ההבדל לטובת לגיה", הודה שחקן נבחרת פולין לשעבר דריוש דייקאנובסקי בטור שכתב לתקשורת המקומית.

ז'וזואה אמנם מבריק, אך קבוצתו לא הצליחה לזכות באליפות כשאיבדה סיכוי להדביק את הפער מהאלופה המפתיעה ראקוב. "כשללגיה הייתה הזדמנות להתקרב לפסגה, ז'וזואה לא היה שם בשבילה, התברר שהמלך הוא עירום", הוסיף דזייקאנובסקי, "כרגע הדרישות שלו הן מעבר ליכולת של המועדון, האם הוא שווה את זה?"

אחד הגורמים להתלבטות של לגיה היא הגיל של ז'וזואה. הפורטוגלי בן ה-33 מתקרב לשנים האחרונות בקריירה, וכלל לא בטוח שהוא יוכל לשחזר את היכולת שהציג העונה: "לא ברור כמה הוא יחזיק בריאותית ולעוד כמה זמן תהיה לו מוטיבציה. אולי המועדון לא צריך להתעקש וכן להתגמש, מצד שני אני תוהה כמה הוא רצוי מחוץ לפולין, אני חושב שהסגל צריך רענון, יש יותר מדי שחקנים מעל גיל 30".

  • עוד באותו נושא:
  • ז'וזואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully