וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית בארבע עונות: מיאמי עלתה לגמר המזרח

ההיט השלימו 2:4 על הניקס עם 92:96 ביתי, והפכו למדורגת שמינית השנייה אי פעם שמגיעה לגמר איזורי. 41 של ברונסון לא הספיקו

לברון ג'יימס מגיע למשחק נגד גולדן סטייט 5 שעות לפני שריקת הפתיחה/מתוך האתר הרשמי של ה-NBA

לפני כחודש מיאמי היט הייתה רחוקה הפסד ביתי מאחד מהדחה כבר בטורניר הפלייאין, כעת היא מוצאת את עצמה בגמר המזרח. הקבוצה מפלורידה השלימה הלילה (בין שישי לשבת) 2:4 בסדרת חצי הגמר האיזורי על ניו יורק ניקס עם 92:96 על ניו יורק ניקס, ורשמה הגעה שלישית בארבע השנים האחרונות לגמר המזרח. כמו כן, היא הפכה למדורגת שמינית השנייה אי פעם שמגיעה לגמר איזורי, אחרי שהניקס עשו זאת ב-1999 לפני שהמשיכו גם לגמר ה-NBA.

הניקס שנלחמו על העונה שלהם פתחו נהדר ועלו ל-17:31 אחרי תשע דקות, אך עד לתום הרבע הצליחה מיאמי לקזז את הפער בחצי. תוך דקות בודדות לתוך הרבע השני השלים באם אדבאיו את המהפך עם דאנק, ואחרי שהיתרון החליף צדדים מספר פעמים לאורך הרבע ירדה מיאמי להפסקה ביתרון 50:51.

שחקן מיאמי היט ג'ימי באטלר עם שחקן ניו יורק ניקס מיטשל רובינסון. Mike Ehrmann, GettyImages
ההיט סגרו סיפור. באטלר עם רובינסון/GettyImages, Mike Ehrmann

ג'ימי באטלר וקייל לאורי סידרו למארחת יתרון ברבע השלישי, אך מן העבר השני דאג ג'יילן ברונסון לשמור את הניקס בתמונה עם כמה פעולות נהדרות בזמן שהוא כמעט ולא מקבל סיוע מחבריו. הניקס פיגרו בשלוש נקודות בלבד בכניסה לרבע האחרון, אבל שש דקות לסוף כבר מצאו את עצמם בפיגור 85:76 אחרי סל ועבירה של באטלר.

ברונסון צימק לשלוש נקודות בלבד עם צליפה מחוץ לקשת שלוש נקודות לסוף, אדבאיו הגדיל ל-86:92 דקה לסיום, ואז ג'וש הארט הקטין ל-92:90. באטלר דייק פעמיים מהעונשין 14 שניות לסוף, קוונטין גריימס החטיא מחוץ לקשת ומקס סטרוס סגר סיפור מהקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'יילן ברונסון, שחקן ניו יורק ניקס. Mike Ehrmann, GettyImages
סיום חמוץ לעונה נהדרת. ברונסון/GettyImages, Mike Ehrmann

את רשימת הקלעים של המנצחת הוביל ג'ימי באטלר עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים, כשבאם אדבאיו מוסיף 23 ו-9 ריבאונדים. מנגד ג'יילן ברונסון היה חתום על כמעט ממחצית הנקודות של המפסידה עם 41, כשהבא אחריו היה ג'וליוס רנדל עם 15 נקודות בלבד עם אחוזים רעים מהשדה (3 מ-14).

מיאמי ממתינה כעת לגלות מי תהיה יריבתה בגמר המזרח, והתשובה לכך תתקבל בתום המשחק השביעי והמכריע בסדרה בין בוסטון לפילדלפיה. האם ההיט יפגשו את הסלטיקס בגמר המזרח כמו בשנה שעברה וב-2020 או שמא באטלר יפגוש את האקסית מעיר האחווה? מה שבטוח הוא שההיט לא יהנו מיתרון הביתיות בסדרה, אך לאור העובדה שהם עדיין ללא הפסד ביתי בפלייאוף, ניצחון חוץ אחד יכול להטות לטובתם את הכף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully