וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ג'יימס: "מדר ראוי". בסרביה התגאו: "עוד הצלחה של ז'ליקו"

כוכב מונאקו בירך את הרכז הישראלי לרגל בחירתו לשחקן הצעיר המצטיין של העונה ביורוליג, בתקשורת הסרבית התלהבו: "מדר הפך לחביב הקהל בבלגרד, הרקורד של אוברדוביץ' שוב הוכיח את עצמו"

ים מדר קיבל היום (שישי) חותמת איכות משמעותית ביותר שכנראה תלווה אותו לאורך כל הקריירה: רכז פרטיזן בלגרד בן ה-22 זכה בתואר הכוכב העולה של העונה ביורוליג, אחרי שמאמני המפעל בחרו בו ברוב קולות. מדובר בפרס המוענק לשחקן הטוב ביורוליג מתחת לגיל 22, ומדר זכה בו בעונתו הראשונה במפעל, כשהוא מקדים את הזוכה בתואר בשנה שעברה, רכז ברצלונה רוקאס יוקובאיטיס.

מדר קלע העונה בממוצע 5.8 נקודות עבור פרטיזן, אבל הגיע למספר נקודות דו ספרתי 10 פעמים וגם רשם שני משחקים עם 15 נקודות, כולל 12 נקודות ו-6 ריבאונדים משחק מספר 3 נגד ריאל מדריד בפלייאוף. מדר קלע בסך הכול 57 זריקות ו-22 שלשות, יותר מכל שחקן אחר בגיל שלו. הוא גם הוביל את השחקנים הצעירים עם 23 חטיפות.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
כבוד. ים מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

לאחר ההודעה על זכייתו בפרס, התפנה מייק ג'יימס לברך. "לגמרי מגיע לו", כתב כוכב מונאקו. בתקשורת הסרבית התלהבו וזקפו את ההישג גם לזכותו של ז'ליקו אוברדוביץ', מאמנו של מדר בפרטיזן ומי שנודע לאורך השנים כמומחה בפיתוח שחקנים צעירים. "עוד הצלחה של אוברדוביץ'", כתבו בתקשורת הסרבית. "הרקורד של ז'ליקו שוב מוכיח את עצמו. מדר הפך לחביב הקהל, והיום קיבל הכרה בכל אירופה".

"פרטיזן בלגרד גאה במדר על היכולת שהציג בעונת הבכורה שלו ביורוליג ובתרומתו לעונה הנהדרת שעברה הקבוצה", כך הגיבו בפרטיזן בלגרד על הבחירה של השחקן, שינסה שוב בקיץ הקרוב להגיע ל-NBA אחרי שנבחר בדראפט על ידי בוסטון.

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully