וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העונש לעבדולאי סק שערורייתי. רק בישראל נותנים יד לגזענות"

במולדתו של בלם מכבי חיפה הופתעו מדרישת בית הדין של ההתאחדות להאריך את השעייתו: "זה רק מוכיח כמה קל לעשות עוול בישראל"

המהומה על הדשא בסיום המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה/ספורט1

בסנגל עוקבים מקרוב אחרי פרשת עבדולאי סק, ובטוחים: נעשה לבלם מכבי חיפה עוול נוראי. כזכור, בלם נבחרת סנגל ומכבי חיפה עמד בלב האירועים האלימים בטרנר אחרי המשחק בין הירוקים לבין הפועל באר שבע, והשבוע המליץ בית הדין של ההתאחדות לכדורגל להרחיקו משני משחקים נוספים - אחרי שתועד מניף אצבע משולשת לעבר אוהדי באר שבע ומנסה לעלות ליציע אחרי שתקפו אותו בקללות גזעניות.

הסנגלים מתקשים להבין את ההיגיון מאחורי ההחלטה להשעות את סק. "ההחלטה להרחיק אותו משלושה משחקים ממחישה כמה קל לעשות עוול בישראל, כמה אין שום מחשבה מאחורי הענישה בכדורגל שלהם", כתבו באחד האתרים הגדולים בסנגל. "סק נפל קורבן לגזענות מכוערת מאוד, ובסך הכל ניסה להביע מחאה. בבית הדין הוא הסביר מה גרם להתנהגות כזאת, שחקנים במכבי חיפה גוננו עליו וגם הפועל באר שבע נאלצה להעניש את האוהדים הגזענים. מה עוד צריך כדי לבטל את ההשעייה של סק?".

עבדולאי סק מכבי חיפה עם מחמוד ג'אבר. לירון מולדובן
הגזענות משתלמת? עבדולאי סק לצד מחמוד ג'אבר/לירון מולדובן

באתר נוסף הביעו תמיכה בסק וכתבו: "אנו תומכים בצורה מלאה בשחקן מכבי חיפה שהיה קורבן למתקפה גזענית יוצאת דופן. אין מקום לגזענות בכדורגל, וכולם צריכים לעשות את שלהם כדי למגר את התופעות הללו. בישראל עוד לא הבינו את זה. רק שם עדיין נותנים יד לגזענות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully