וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי והמחליף האידיאלי של בוסקטס: דרישות החיזוק של צ'אבי בברצלונה

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 10:21

בקטלוניה טוענים שהמאמן לוחץ להחזיר את האליל הארגנטינאי ודורש את מרטין זובמנדי מסוסיאדד, עליו הקבוצה "בונה לעשור הקרוב"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.5/ספורט1

ברצלונה עדיין לא סיימה רשמית את העונה שלה, אבל מבחינה מעשית המטרות שלה הסתיימו. הקטלאנים יבטיחו בקרוב מאוד את האליפות שלהם ואז יתפנו לבניית הסגל לקראת העונה הבאה. מעבר להארכת חוזיהם של שחקנים כמו דמבלה, אראוחו וגאבי, בברצלונה יודעים שהם יצטרכו להתחזק ועל פי "מונדו דפורטיבו" צ'אבי דרש מההנהלה שני שחקנים: הראשון הוא שחקן די מוכר בדמותו של ליאוס מסי והשני הוא מרטין זובימנדי.

צ'אבי, כך על פי הדיווח, לוחץ כדי להחזיר את הכוכב האגדי עמו הוא זכה בכל תואר אפשרי כשחקן במיוחד לאור העובדה שההתקפה של ברצלונה העונה בלטה בחולשתה על רקע ההגנה החזקה של הקבוצה. למרות הביקורות שמסי חוטף בצרפת, מבחינה מקצועית הוא חווה עונה טובה מאוד עם 20 שערים ו-19 בישולים ב-37 משחקים רשמיים.

מרטין זובימנדי ריאל סוסיאדד. GettyImages
ייכנס לנעליו הענקיות של בוסקטס? זובימנדי/GettyImages

לגבי זובימנדי, צ'אבי בונה על קשר סוסיאדד בן ה-24 כמחליף האידיאלי לסרג'יו בוסקטס שיעזוב הקיץ. זובימנדי חווה עונה טובה בקבוצה הבאסקית, אך יש לו חוזה בה עד 2027 עם סעיף שחרור בגובה 60 מיליון יורו. מדובר בהשקעה כספית גבוהה מאוד עבור ברצלונה שסובלת מקשיים כלכליים, אבל במועדון מאמינים שהוא שחקן שאפשר לבנות עליו ל-10 השנים הבאות.

מי שככל הנראה לא יגיע לעמדה הזו הוא רובן נבס. בספרד מדווחים שז'ורז'ה מנדס סוכן העל כבר הגיע לסיכום עם ראשי המועדון לגבי הקשר הפורטוגלי של וולבס, אבל גם צ'אבי וגם מתאו אלמני וג'ורדי קרויף מסרבים לעסקה הזו משום שלדעתם הוא לא מתאים לפרופיל השחקן שהמועדון מחפש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully