וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ווייד בולדווין היה השחקן הכי טוב בפלייאוף. הוא כמעט בלתי עציר"

ההתעלות של הגארד ("קטש נותן לו חופש, וזו התוצאה"), ההתרסקות ה"מוזרה" של לורנזו בראון ("יש לו בעיית ביטחון"), החלק של השופטים והסיבות לאופטימיות. ב"באסקטניוז" סיכמו, וניתחו: "מכבי תל אביב הפכה לאחת הקבוצות הכי כיפיות ביורוליג"

בזמן שמכבי תל אביב מלקקת את הפצעים אחרי ההפסד למונאקו במשחק 5, חובבי הכדורסל האירופי התפנו כדי לנתח את הסדרה ואת המשחק המכריע. בפודקאסט של האתר "באסקטניוז" ערכו דיון מקיף והתמקדו בעיקר בלורנזו בראון, שהתקשה מאוד במשחק 5 ולא היה בשיאו ברוב המשחקים בסדרה. בראון סיים את הסדרה עם 8 מ-23 בלבד בזריקות בקרבת הסל, והחטיא מכמה מצבים קורצים גם במשחק 5.

"מוזר לראות שחקן שהוביל את ספרד לזכייה ביורובאסקט והיה יציב מאוד עבור מכבי השנה, לא מצליח לקנות סל פתאום במשחק 5. נראה שיש לו בעיית ביטחון", ניתחו. "הזריקות שלו היו מוזרות. כולן היו קצרות מאוד. אתה מצפה לראות החטאות כאלה משחקנים שהקבוצה היריבה מאפשרת להם לזרוק, כמו אלפה דיאלו נניח - אבל לא מכוכב כמו לורנזו בראון. כשמכבי תל אביב עדיין הייתה במשחק ברבע האחרון, בולדווין קלע שלשה וסאשה אוברדוביץ' לקח פסק זמן. מונאקו לא קלעה אחר כך, אבל לורנזו בראון ניסה להפוך פתאום לגיבור, ובולדווין לא קיבל את הכדור. היו רגעים מכריעים, ולורנזו לקח על עצמו את המשחק מסיבה לא ברורה. לא צריך לרדת על לורנזו בראון, אבל זאת פשוט לא הייתה הסדרה שלו".

לורנזו בראון לצד ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
אחד התעלה, השני התרסק. בולדווין ובראון/דני מרון

מצד שני, ווייד בולדווין סחט מחמאות גדולות. "הוא היה השחקן הכי טוב בפלייאוף, בכל הסדרות. מה שהוא עשה אתמול...אני אוהב את איך שקטש מאפשר לו לשחק. הוא נותן לו חופש וכשאתה נותן לו את זה, אתה רואה את התוצאות. זה בדיוק מה שקרה לו עם אנדראה טרינקיירי בבאיירן מינכן. וכשבולדווין קולע שלשות כמו שהוא קלע בסדרה הזאת, הוא כמעט בלתי ניתן לעצירה. המספרים שלו בסדרה הזאת היו כמו של דווין בוקר בפלייאוף".

רבים הפנו ביקורת לשופטים, שהעניקו למונאקו זריקות עונשין רבות ברגעים מכריעים ברבע האחרון. "מכבי הייתה בעמדה טובה לניצחון ברבע האחרון. למונאקו היו בעיות רציניות בהתקפה, כולם החטיאו זריקות פנויות. מכבי לא הצליחה לקחת ריבאונדים, וזה מה שהרג אותם, יותר מהשופטים", ניתחו. "מבחינתי, השריקות האלה היו מוצדקות. מאז הסיפור של זאזה פאצ'וליה עם קוואי לאונרד בפלייאוף ה-NBA, כולם שורקים עבירות כאלה בזריקות מהשלוש. ג'ורדן לויד אמנם מתח את הרגל שלו וחיפש את העבירות האלה, אבל בונזי קולסון היה צריך להיות חכם יותר בהגנה, וגם העבירה של ג'רל מרטין עליו הייתה נכונה. שתי העבירות על השלשות של לויד היו נכונות. זה היה הרגע שבו המומנטום של המשחק השתנה".

בונזי קולסון, מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, אינסטגרם מכבי ת"א, אתר רשמי
"היה צריך להיות יותר חכם". בונזי קולסון/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, אינסטגרם מכבי ת"א

לסיום, סיכמו את העונה של הצהובים בפרספקטיבה רחבה. "למכבי הייתה עונה נהדרת. הם הפסידו בקרב במשחק 5, אבל צריך לדבר על העונה הנפלאה שלהם. היו לנו ספקות לגבי הקבוצה הזאת, אבל הם עברו הרבה השנה, והפכו לאחת הקבוצות הכי מהנות וכיפיות ביורוליג. מכבי צריכה לקבל הרבה כבוד על העונה הזאת, יש לה הרבה על לבנות לשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully