וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייטום: "אני אחד השחקנים הטובים בעולם", אמביד ביקר

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 8:28

כוכב בוסטון הצהיר אחרי ההצגה שלו ופרגן למאמן מאזולה: "אמרתי לו שיש לו את הגב שלי". סמארט: "היינו מוכנים לדמם כדי לנצח". אמביד: "לא קיבלתי כדור ב-4 הדקות האחרונות"

ג'ייסון טייטום רשם את אחד מערבי הקליעה הכי גרועים שלו במשחק נגד 6 של בוסטון בפילדלפיה. כוכב הסלטיקס לא הפסיק להחטיא במשחק שבו הפסד היה עולה לקבוצתו בהדחה, אבל הוא לרגע לא הפסיק להאמין וגם לזרוק לסל. ג'ו מאזולה מאמן בוסטון לקח פסק זמן ואמר לטייטום: "אני אוהב אותך, תמשיך לזרוק".

הכוכב הגדול הפנים את המסר והוליך במו ידיו את הסלטיקס ל-85:96 בפילדלפיה עם 4 שלשות ו-16 נקודות ברבע האחרון לעומת 13 של פילדלפיה כולה, ששוב קרסה במאני טיים ותהיה חייבת לנצח שוב בבוסטון במשחק השביעי בסדרה כדי להעפיל לגמר על חשבון אלופת המזרח.

ג'ייסון טייטום בוסטון מול פילדלפיה. רויטרס
נצץ ברבע האחרון. טייטום/רויטרס

טייטום, שרשם ממוצע של 30.1 נקודות למשחק בעונה הסדירה, קיבל את מלוא הקרדיט מהמאמן והחברים שלו ואחרי שהחטיא 14 מ-15 הזריקות הראשונות שלו, התפוצץ כאמור ברבע האחרון ולא שכח למי להודות: "אמרתי לו הרבה פעמים שאנחנו בזה ביחד. אני אוהב את מערכת היחסים שיש לי ולג'ו. הוא עשה עבודה מדהימה בשנה הראשונה, אמרתי לו הרבה פעמים שיש לו את הגב שלי".

טייטום נשאל כיצד הוא התעלה ככה אחרי מחצית ראשונה איומה והפציץ: "בצניעות אומר שאני אחד השחקנים הכי טובים בעולם. התקשיתי, אבל זה משחק ארוך. למזלי יש לי חברים נהדרים שעזרו לי".

מרכוס סמארט שהצטיין עם 22 נקודות אמר: "לא רצינו לרדת מהמגרש ולהגיד שיכולנו לעשות יותר ואז לכעוס על עצמנו. היינו מוכנים למאבק, לדמם, לעשות כל מה שצריך כדי לנצח".

ג'ואל אמביד פילדלפיה ג'ייסון טייטום. רויטרס
ביקורת מרומזת כלפי חבריו לקבוצה. אמביד במאבק עם טייטום/רויטרס

מי שנותר מתוסכל אחרי המשחק הזה הוא ג'ואל אמביד. אחרי שזכה לראשונה בקריירה ב-MVP של העונה הסדירה, אמביד נותר מחוץ לסגל של פילי, שנעזרה במשחק שיא של הארדן כדי לנצח את המשחק הראשון בסדרה. לאחר מכן פילדלפיה הפסידה בשני המשחקים הראשונים עם אמביד, ניצחה בקושי את המשחק הקודם למרות קריסה של הסנטר במאני טיים ואמש שוב הפסידה.

אמביד שלח ביקורת מרומזת להארדן או למאמן שלו דוק ריברס כשאמר לאחר המשחק: "הפסקנו להניע את הכדור, אני לא חושב שנגעתי בכדור בארבע הדקות האחרונות של המשחק. בכלל לא נגעתי בכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully