וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע המצוינות הגיע גם לנינג'ה הגדול מכולם

במסגרת שבוע המצויינות לנוער, יגיע גיל מרנץ, אלוף נינג'ה ישראל, לספר על החתירה למצויינות בספורט ועל הדרך שעשה כדי להיות נינג'ה

גיל מרנץ. טלי שמל,
גיל מרנץ/טלי שמל

איך לומדים להתגבר על קשיים ולהתמודד עם אתגרים כדי להגשים חלום להיות נינג'ה? במסגרת שבוע המצויינות לנוער, יגיע גיל מרנץ, אלוף נינג'ה ישראל, לספר על החתירה למצויינות בספורט ועל הדרך שעשה כדי להיות נינג'ה.

מצויינות בכלל ומצויינות בספורט בפרט, מאופיינת באלמנט הבחירה. בחירה בדרך חיים בלתי מתפשרת ומאוד מתגמלת שלוקחת את היכולות אל הקצה ועושה כבוד להצבת יעדים והשגת מטרות. עכשיו כוכב נינג'ה ישראל גיל מרנץ, מקיים הרצאה על הדרך שעשה, ההתמודדויות, הקשיים וההצלחה.
שבוע המצוינות המתקיים זו השנה השניה בישראל, הגיע גם לאולף נינג'ה ישראל גיל מרנץ שיספר על הבחירה בדרך חיים בלתי מתפשרת ומאוד מתגמלת שלוקחת את היכולות אל הקצה ועושה כבוד להצבת יעדים והשגת מטרות.

הרוח הישראלית וקרן טראמפ מובילים את שבוע המצוינות הישראלית בסימן אחדות העם שמצוין ברחבי הארץ עם למעלה מ-150 אירועים ללא עלות בכל רחבי הארץ שיחגגו מצוינות בתחומים שונים. שמטרתם כולם לקדם מצוינות בתחומים שונים. האירועים פתוחים לקהל הרחב.
ניתן להיכנס למפת המצוינות ולהתעדכן בזמנים ובמיקום של האירועים.

מיקי דהב, מנכ"לית הרוח הישראלית המובילה את שבוע המצוינות הישראלית: "המצויינות תורמת לצמצום פערים בחברה הישראלית. מצוינות היא לא רק מפתח להצלחה בעסקים, אלא היא גם הופכת אותנו לחברה טובה יותר. כאשר אנו שואפים למצוינות, אנו דוחפים את עצמנו להיות טובים יותר, לחדש ולפתור בעיות חדשות בדרכים יצירתיות והמפתח לצמצם את הפערים בחברה הישראלית. מצויינות לא רק מחזקת את החוסן הלאומי והכלכלי שלנו, אלא גם מקדמת הצלחה, שביעות רצון וחיים מאושרים יותר ברמה האישית. מצוינות היא לא רק השגת תוצאות, אלא מדובר גם במסע של שיפור עצמי ותחושת הגאווה והמטרה הכרוכה בכך. כאשר אנו מעודדים וחוגגים מצוינות בכל היבטי חיינו, אנו יוצרים תרבות של צמיחה קידמה שתועיל לכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully