וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בגלישת רוח: קנטור ממשיכה להוביל, שטיינברג שנייה

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 18:55

מוליכת האליפות שוב ניצחה 3 פעמים ופעם אחת במקום השני ביום שיוטים נהדר. שחר טיבי עלתה למקום הרביעי. ראובני טיפס למקום ה-16 אצל הגברים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.5/ספורט1

אליפות אירופה בגלישת רוח נכנסה ליומה השלישי בפטרס שביוון, כאשר גם היום (שלישי) שמרה שרון קנטור על המקום הראשון ואף מגדילה את ההפרש בפסגה ל-12 נקודות, לפני ישראלית נוספת, תמר שטיינברג. שתי הישראליות הן הצעירות ביותר מבין עשרים המובילות באליפות.

קנטור יצאה למים כאשר היא לובשת את הגופיה הכחולה, המסמנת את מובילת האליפות וכשמעליה מרחף יום השיוטים יוצא הדופן של אתמול, בו ניצחה את כל ארבעת שיוטי התחרות. הלחץ לא נתן עליה את אותותיו והיא סיימה גם היום עם שלושה ניצחונות ושיוט נוסף במקום השני. כעת היא עם 11 נקודות בלבד לחובתה, ומובילה על תמר שטיינברג, שבמקום השני, ב-12 נקודות. גם שטיינברג סיימה יום שיוטים מצויין עם מקומות 2, 4, 21, 6, ומובילה בשבע נקודות על אלופת העולם, הספרדייה פילר מדריד, הממוקמת שלישית. מחר תמשיך קנטור ללבוש את הגופיה הכחולה ושטיינברג את הגופיה הצהובה, של המקום השני.

ישראלית נוספת שעלתה היום בדירוג היא שחר טיבי, שלאחר ארבעת שיוטי היום עלתה עד למקום הרביעי הכללי, עם 33 נקודות לחובתה. בניגוד לחברותיה לנבחרת, טיבי היא שייטת ותיקה וייצגה את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו, בדגם סירות 470, אך ביצעה את המעבר לדגם הגלשן החדש ומבססת בו את מעמדה.

עוד בעשרים הגדולות, שינסו לנצל את שני ימי המוקדמות האחרונים על מנת להכנס לעשר הגדולות, גם קטי ספיצ'קוב במקום ב-13 ומאיה מוריס, במקום ה-19.

שרון קנטור תמר שטיינברג שחר טיבי גלישת רוח. SAILING ENERGY, אתר רשמי
ממשיכה להוביל. קנטור ושטיינברג/אתר רשמי, SAILING ENERGY

בנבחרת הגברים המשיך תום ראובני את הטיפוס לכיוון עשרת הגדולים, לאחר שפתח את התחרות חלש מאוד. היום הצליח ראובני לטפס חמישה מקומות עד למקום ה-16 הכללי, תוך שהוא עוקף את תומר ורדימון, במקום ה-19, ואת יואב כהן, שירד למקום ה-22. לפני הנבחרות עוד שני ימי מוקדמות, כאשר בסופם רק עשרת הגדולים יעפילו לשיוטי המדליות, שיתקיימו ביום ראשון ויקבעו מי יהיו אלופי אירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • גלישת רוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully