וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבת קדימה: הפועל חיפה מפנטזת על כיאל וסימנה גם אלטרנטיבות

רוני לוי מעוניין בקשר סכנין שסיים חוזה, וסימן גם את איינבינדר וקבהא במידה שהוא לא יגיע. הקבוצה תסיים את העונה מול ריינה, אליאל פרץ ייעדר. שרון מימר יבצע רוטציות, אבו אלניל יעמוד בשער

מחזור 33הסתיים13/05/2023
מכבי בני ריינה
    0
    • (6) קמארה
    • (56, גול עצמי) קאנדה
    • (59) קמארה
    • (79, פנדל) מלול
    הפועל חיפה
    תקציר ה-0:0 של הפועל חיפה מול מכבי בני ריינה/ספורט1

    מכבי בני ריינה

    מכבי בני ריינה, שהבטיחה את הישארותה בליגה עוד בשבוע שעבר, תסיים מחר את עונת הבכורה שלה בליגת העל כשתארח את הפועל חיפה באצטדיון גרין. אחרי הלחץ והדרמה שהיו בשבועות האחרונים בכל הנוגע למאבק ההישרדות בליגה, תגיע מחר ריינה כשהיא רגועה ומשוחררת למשחק סיום העונה.

    המאמן שרון מימר, שזכה העונה למחמאות רבות ויש לו חלק נכבד בהישארות של ריינה, עדיין לא סגר את תנאיו לקראת העונה הבאה ולאחר פגישה אחת עם ראשי המועדון, הוא צפוי להיפגש איתם פעם נוספת, ככל הנראה בשבוע הבא על מנת לסגור את מה שעוד נשא לקראת הארכת חוזהו באופן רשמי.

    מימר יעשה מחר רוטציה בסגל ובהרכב, כאשר מי שיקבלו מנוחה הם אחמד עאבד, ניר ברדע וכן השוער אריק ינקו, כך ששוער המשנה מוחמד אבו אלניל יפתח שוב בין הקורות. הבלם סאמביניה צפוי לשוב להרכב ולצידו של לוקאס שפנדלהופר ובחלק הקדמי יפתחו לואי חילף ומארק קוסטה, השחקן המצטיין של ריינה העונה.

    שחקן בני ריינה מארק קוסטה חוגג עם ניר ברדע. דני מרון
    יפתח במשחק האחרון של העונה. מארק קוסטה/דני מרון

    הפועל חיפה

    הפועל חיפה תערוך מחר את המשחק האחרון של העונה מבחינתה ובקבוצה כבר מתכננים את העונה הבאה. זה לא סוד שרוני לוי מעוניין מאוד בקשרה של בני סכנין בירם כיאל וכן בחלוץ הקבוצה גיא מלמד, אך בשלב הזה עדיין יש פערים כספיים. בנוסף, בחיפה ינסו לצרף את אריאל הרוש כאשר לוי שמעריך מאוד את השוער, רוצה לראות אותו בין הקורות בעונה הבאה.

    כמו כן, אם כיאל לא יגיע בקבוצה, סימנו את דן איינבינדר ואת מרואן קבהא כאופציות חלופיות. גם בגזרת ההגנה לוי יעשה שינויים. בחיפה כבר נמצאים תקופה ארוכה בשיחות עם חאתם עבד אלחמיד על מנת להשאירו בקבוצה אך זה תלוי בהפועל באר שבע ובהחלטת השחקן. גם עאיד חבשי מעירוני קרית שמונה הוזכר כמועמד. עוד לפני העונה הבאה, לוי וחניכיו ינסו לנצח את המשחק האחרון של העונה כדי לסיימה בטעם טוב. אליאל פרץ ייעדר.

    " זה משחק סיום עונה ותמיד יש רצון לסיים בצורה טובה עם הרגשה של ניצחון", אמר לוי, "נבוא בגישה הכי טובה שאפשר, אני מאמין בלהיות רציני עד הסוף ואני מקווה שגם השחקנים יבואו בגישה הזו. ההכנות לעונה הבאה בהילוך גבוה. יואב ובמועדון בכלל חושבים מה נכון לקבוצה, איזה שחקנים לשחרר ואיזה להביא. נעשה את המקסימום כדי להעמיד בהפועל חיפה קבוצה טובה ואטרקטיבית בשנה הבאה".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
    שחקני בני סכנין, גיא מלמד, בירם כיאל. קובי אליהו
    על הכוונת של רוני לוי. כיאל ומלמד/קובי אליהו

    טריוויה

    * שני מפגשי הליגה בין הקבוצות העונה לא הוכרעו (1:1 בגרין, 0:0 בחיפה) ולפני כן ניצחה בני ריינה 1:3 בגביע הטוטו.

    * בני ריינה לא שמרה על שער נקי בבית מאז ה-0:2 על בני סכנין ב-23 באוקטובר. ב-10 המשחקים שאירחה מאז, רשמה שבעה הפסדים, שתי תוצאות תיקו וניצחון בודד (2:3 על נס ציונה).

    * הפועל חיפה עם 14 תוצאות תיקו העונה - הכי הרבה מאז 17 האיקסים שלה בליגה הלאומית ב-2007/08. בליגת העל לא הייתה לה כמות כזו מאז 1999/00, אז קבעה שיא מועדון עם 18 משחקים שלא הוכרעו.

    * מארק קוסטה, שהצטרף לבני ריינה בפברואר, כבש שמונה שערים והוא הסקורר המוביל של הקבוצה. 12 משחקי ליגה הספיקו לו כדי לכבוש יותר מכל שחקן של היריבה הפועל חיפה (אלון תורג'מן מוביל עם שבעה שערים).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יואב מזרחי
    אצטדיון: גרין
    קהל: 1347

    משחקי המחזור:

    שבת, 16:45: סקציה נס ציונה - בני סכנין
    שבת, 19:00: הפועל חדרה - הפועל תל אביב (ספורט3)
    שבת, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה
    שבת, 19:10: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

    ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט4)

    שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה
    שני, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט3)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully