וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל חסר מאוד בבני סכנין למשחק הנעילה של העונה מול נס ציונה

בסיל חורי צפוי לפתוח. "בסוף כולנו משחקים גם בשביל השם שלנו ובמחזורים האחרונים לא היינו טובים", אמר אחד השחקנים, שהעניקו לחאלד דוכי מגן הוקרה. באטוקיו ישוב להרכב נועלת הטבלה (שבת, 16:45)

סקציה נס ציונה - בני סכנין 0:0/ספורט1

סקציה נס ציונה

סקציה נס ציונה תיפרד מחר באופן רשמי מליגת העל, כשתארח את בני סכנין. הקבוצה שירדה מעשית כבר לפני שלושה מחזורים צפויה לעשות שינויים רבים בסגל לקראת העונה הבאה, כאשר לא מעט שחקנים יעזבו. בשלב זה עדין לא ברור מי יהיה מאמן הקבוצה בעונה הבאה, כאשר שלומי דורה שיעמוד מחר על הקווים ינסה לסיים את העונה עם ניצחון. הוא צפוי לעלות מחר עם מרבית ההרכב שרץ בשבועות האחרונים, כאשר כריסטיאן באטוקיו שהחלים מפציעה שב ל-11, לצידם של יוני סטויאנוב ועילאי טרוסט. מור פדידה פתח לצד אלמוג בוזגלו בחלק הקדמי.

כריסטיאן באטוקיו שחקן סקציה נס ציונה. אריאל שלום
חזר להרכב. באטוקיו/אריאל שלום

בני סכנין

האורחת תעלה בסגל חסר מאוד למשחק האחרון של העונה. השוער מחמוד קנדיל יעזוב בתום העונה אחרי ששיחק כל הקריירה בסכנין, והיום נרשם אימון מרגש בנוכחותו, לאחר שנפצע במשחק הקודם. גם המנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום עוזב את המועדון והיום הגיע להיפרד מהשחקנים שאף העניקו לו מגן הוקרה. בצד המקצועי בסיל חורי הצעיר צפוי לפתוח בהרכב. "זה משחק אחרון ואין לו יותר מדי משמעות אבל תמיד יש רצון לסיים בטעם טוב", אמר שחקן בקבוצה. "בסוף כולנו משחקים גם בשביל השם שלנו ובמחזורים האחרונים לא היינו טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
בסיל חורי בני סכנין לצד מנשה זלקה הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
יקבל מקום ב-11. חורי/מאור אלקסלסי

טריוויה

* סקציה נס ציונה ירדה רשמית כבר לפני שבועיים, אבל תנסה לפחות להיפרד מליגת העל עם חיבור שני ניצחונות - דבר שלא הצליחה לעשות העונה וגם לא במהלך הירידה הקודמת ב-2019/20.

* במשחקי הבית סופרת נס ציונה שישה הפסדים רצופים ושמונה משחקים ללא ניצחון ב-2023. הפעם האחרונה שניצחה כמארחת הייתה ב-24 בדצמבר: 0:2 על מ.ס. אשדוד.

* בני סכנין לא ספגה שער מנס ציונה העונה (0:2 בבית ו-0:0 בחוץ). זו אחת משתי היריבות היחידות מולה שמרה על שער נקי העונה, כשהשנייה היא מכבי נתניה (שתי תוצאות 0:0).

* במהלך הפלייאוף לא הצליחה סכנין לשמור על שער נקי, ובחמישה מששת המשחקים ספגה צמד או יותר. רק בהפסד להפועל תל אביב ספגה פחות (1:0).

הרכבי הקבוצות

שופט: יוני קלז
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 127

משחקי המחזור:

שבת, 16:45: סקציה נס ציונה - בני סכנין
שבת, 19:00: הפועל חדרה - הפועל תל אביב (ספורט3)
שבת, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה
שבת, 19:10: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה
שני, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully