וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס רמז שההרכב הבכיר יעלה בשבת: "לא זוכר טירוף כזה"

11.5.2023 / 10:50

מאמן בית"ר ירושלים רוצה להימנע ממצב ששחקנים לא ישחקו מחצי גמר הגביע ועד לגמר, ואמר לקראת קרית שמונה (19:10, ספורט4): "מתחיל להרגיש את הטירוף". קריאף: "הזדמנות חד פעמית להניף גביע כקפטן. כמה פניות לכרטיסים קיבלתי? שקלתי להחליף מספר טלפון"

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 0:1 על בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים כבר עם הראש בגמר גביע המדינה מול מכבי נתניה ב-23.5, אך עוד קודם לכן, בשבת הקרובה (19:10, ספורט4) היא תסיים את העונה בליגת העל כשתתארח אצל עירוני קרית שמונה שירדה לליגה הלאומית. יוסי אבוקסיס יחזור לקווים לאחר שבהפסד לבני ריינה ריצה עונש השעייה, ויקווה לצלוח את החזרה הגנרלית לנתניה עם תוצאה טובה ובעיקר בלי פציעות והרחקות.

הקבוצה מהבירה לא הפסידה לקרית שמונה בליגה מאז 2018, ותקווה לשמור על הרצף מול הקבוצה שתערוך בשבת את הופעת הפרידה שלה מליגת העל אחרי 13 עונו תרצופות. המפגש האחרון בין הקבוצות, בקרית שמונה לפני שלושה חודשים, הסתיים ב-0:3 ירושלמי מצמד של יון ניקולאסקו ושער של דנילו אספרייה.

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
בית"ר חושבת על הגביע. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

עוד בבית"ר ירושלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

המאמן יוסי אבוקסיס התייחס לשני המשחקים שנותרו לקבוצתו עד לתום העונה במסיבת העיתונאים: "יש טירוף סביב הגביע, לפניו יש משחק ליגה אחרון ונצטרף לתרגל כמה דברים. אין לנו מחזור בשבוע הבא אז שחקנים צריכים לשחק, לא רוצים מצב ששחקנים לא ישחקו מחצי הגמר ועד הגמר".

על כך שבית"ר תזכה ליותר מנוחה מנתניה לפני הגמר: "לא עושה מזה סיפור, זה לא שיש שתי שבתות פגרה. נתניה ישחקו במחזור האחרון עם ההרכב המשני שלהם, אז אין יותר מדי הבדל. נצטרך לעשות אימונים טובים בעשרת הימים האלה, לעבוד ולתרגל דברים. האימונים בסוף העונה לא חזקים, שומרים על השחקנים שיגיעו מוכנים. יש בשבת משחק הכנה ואז משחק על כל העונה".

"מצטער בפני מי שלא אוכל להשיג לו כרטיס, יש כל כך הרבה פניות וזה מעבר ליכולת שלי", הודה אבוקסיס, "אני לא זוכר משחק כשחקן או כמאמן עם טירוף כזה. יש לחץ ומחויבות לקהל הזה, בשביל זה אנחנו בכדורגל. משחקים ועובדים שנה שלמה בשביל להגיע למשחקים גדולים כאלה, אני מבין את הטירוף, ומתחיל להרגיש אותו. בחיים לא הרגשתי טירוף כזה של אנשים שלושה שבועות לפני המשחק, זה מראה את העוצמה של המועדון. שבוע אחרי אנשים עדיין מתרגשים מחצי הגמר".

הקפטן אופיר קריאף הוסיף: "הראש בצורה טבעית הולך לגמר, אבל כמו שלמדתי, ברגע שאתה לובש את החולצה של בית"ר צריך לספק תוצאות. כמובן רוצים לנצח, אחר כך יהיו עשרה ימים להתרכז בגמר. אין יום שאני לא עוצם עיניים ואז פוקח אותם מלחץ ממה שהולך להיות יש פה הזדמנות חד פעמית להניף גביע כקפטן. העדפנו שהגמר יהיה בתל אביב ולא בחיפה, רק בגלל שלקח למשפחות שלנו שעות להגיע לחצי הגמר בחיפה. כמה פניות קיבלתי על כרטיסים? שקלתי להחליף מספר טלפון".

מהו שער העונה בליגת העל?

12%
עומר אצילי (הפועל ת"א – מכבי חיפה 1:0)
5%
יוני סטויאנוב (נס ציונה – בית"ר י-ם 3:2)
9%
יון ניקולאסקו (הפועל ק"ש – בית"ר י-ם 3:0)
43%
דין דוד (מכבי חיפה – מכבי ת"א 0:2)
5%
גרגורי מורוזוב (בית"ר י-ם – הפועל ת"א 1:2)
4%
זקאריה מוגיס (הפועל ת"א – מ.ס. אשדוד 2:1)
22%
פטריק טוומאסי (מכבי נתניה – מכבי ת"א 1:2)
הסקר הסתיים
30236 משתתפים

מיהו מאמן העונה בליגת העל?

38%
ברק בכר
11%
אליניב ברדה
11%
זיו אריה
39%
רן קוז'וך
1%
שרון מימר
הסקר הסתיים
41007 משתתפים

פריצת העונה בליגת העל

12%
שגיב יחזקאל
68%
אוסקר גלוך
8%
יוני סטויאנוב
5%
אופק ביטון
7%
הישאם לאיוס
הסקר הסתיים
22569 משתתפים

משחקי מחזור הסיום בפלייאוף התחתון:

סקציה נס ציונה - בני סכנין
הפועל חדרה - הפועל תל אביב
מכבי בני ריינה - הפועל חיפה
עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully