וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מאושרת: "עוד קצת ונגשים את החלום". במילאן לא מוותרים

אינזאגי התמוגג אחרי ה-0:2, דז'קו: "הרגשה מצוינת". פיולי טוען ש"הכל פתוח לגומלין", טומורי: "היינו קצת לחוצים, אסור שזה יקרה במעמדים כאלה"

קליפ שערי העונה של ליגת העל/ספורט1

מילאן ואינטר נפגשו אמש (רביעי) לדרבי דלה מדונינה ה-236 בתולדות המועדונים, ועד עתה מילאנו נצבעה בכחול-שחור אחרי שאינטר ניצחה במשחק החוץ 0:2 ועשתה צעדי ענק אל עבר העפלה לגמר ליגת האלופות לראשונה מאז שזכתה במפעל ב-2010.

אינטר עלתה ליתרון כפול על הרוסונרי הודות לבליץ בפתיחה ושערי בזק מצד אדין דז'קו והנריך מחיטריאן בדקות 8 ו-11 בהתאמה, יתרון שעליו שמרה בהצלחה עד הסיום וכעת היא בהחלט ניצבת בעמדה אדירה לקראת הגומלין בשבוע הבא, משחק שכאמור אותו היא תארח.

זו הפעם הראשונה אי פעם בה אינטר מנצחת את מילאן בשלוש מסגרות שונות באותה עונה (סופר קופה, ליגה, ליגת האלופות) והפעם הראשונה מאז 1994/95 בה היא גוברת עליה שלוש פעמים באותה עונה.

אדין דז'קו, חלוץ אינטר. רויטרס
שלושה חצאים, שלושה שערים. דז'קו/רויטרס

אדין דז'קו שיחק בשלושה חצאי גמר ליגת האלופות בקריירה והבקיע בכולם. שני המשחקים הקודמים שלו במעמד היוקרתי היו במדי רומא, אז כבש שער אחד בהפסד 5:2 לליברפול והוסיף שער נוסף בגומלין שהסתיים ב-2:4 שלא הספיק לרומא. הבוסני אמר: "ההרגשה מצוינת, בעיקר בגלל שזה דרבי. התוצאה מצוינת. לפעמים אתה נקלע לתקופה קשה בה הכדור כאילו לא רוצה להיכנס, אבל הסבלנות תמיד משתלמת. הייתי רגוע כי ידעתי שהשערים שלי יחזרו".

החלוץ הוותיק הוסיף: "אני לא חושב שהניצחון הזה יגרום לנו להיסחף כי אנחנו מאוד מנוסים. אנחנו יודעים ששום דבר עדיין לא נגמר. רק קבוצות גדולות מצליחות להגיע לחצי גמר ליגת האלופות, אז אנחנו צריכים להיות מאוד זהירים ומרוכזים. זה היה משחק חוץ רק על הנייר וגם יהיה גם בגומלין".

מאמן אינטר, סימונה אינזאגי: "אני מאוד מרוצה. הייתה לנו מחצית ראשונה יוצאת מן הכלל ויכולנו לכבוש בה יותר משני שערים. אנחנו מובילים ונצטרך להשלים את העבודה בגומלין. נצטרך לעשות עוד דחיפה אחת כדי להגשים את החלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן אינטר הנריך מחיטריאן מכניע את שוער מילאן מייק מניאן בחצי גמר ליגת האלופות. רויטרס
היו חסרות לו שתי שניות כדי להיות השיאן. מחיטריאן כובש/רויטרס

* בסך הכל אינטר הפכה לקבוצה הרביעית בתולדות ליגת האלופות שעולה ליתרון 0:2 תוך 11 דקות, כי גם גבריאל ז'סוס עשה זאת בשנה שעברה כאשר מנצ'סטר סיטי אירחה את ריאל מדריד.

* מאז ששמו של המפעל שונה לליגת האלופות ב-1993, זו הפעם הראשונה ששני שחקנים מעל גיל 34 הבקיעו לזכות אותה קבוצה במשחק חצי גמר. מחיטריאן בן 34 ודז'קו כבר בן 37.

* שערו של הנריך מחיטריאן כעבור 10 דקות ו-16 שניות היה ה-0:2 השלישי הכי מהיר במשחק חצי גמר ליגת האלופות. מי שעשו זאת עוד יותר מהר הן מנצ'סטר יונייטד נגד ארסנל ב-2009 ויובנטוס נגד מנצ'סטר יונייטד ב-1999 - שתיהן הקדימו את הארמני בשנייה, השיגו את ה-0:2 אחרי 10:15 דקות.

שחקן מילאן, פיקאיו טומורי, ליד שחקן אינטר אדין דז'קו. Marco Luzzani, GettyImages
"הדרך בה התחלנו, שני השערים שספגנו...". טומורי/GettyImages, Marco Luzzani

בלם מילאן, פיקאיו טומורי, אמר: "מן הסתם אנחנו מאוד מאוכזבים. הדרך בה התחלנו, שני השערים שספגנו... קשה להתחיל משחק ב-0:0, אבל כשאתה מפגר 2:0 אחרי רבע שעה זה כמו לחטוף 'בעיטה בשיניים'. לקחנו לנו זמן להיכנס לעניינים, אולי הקבוצה הייתה קצת לחוצה בפתיחה. במשחק כזה אסור שזה יקרה".

המאמן סטפנו פיולי הוסיף: "אינטר היתה עדיפה במחצית הראשונה וכבשה פעמיים, אנחנו היינו עדיפים במחצית השנייה ולא כבשנו. ביצענו יותר מדי טעויות, אבל הכל פתוח לגומלין. נראה לגבי רפאל לאאו, הפעם הוא לא היה כשיר אבל יש לו עוד שישה ימים. אני מקווה שיהיה בריא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully