וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלישת רוח: שרון קנטור ותמר שטיינברג מובילות את אליפות אירופה

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 20:18

קנטור רשמה יום מצוין עם ארבעה ניצחונות שהעלו אותה למקום הראשון, שטיינברג מיד אחריה. אצל הגברים: יואב כהן ירד שלב אחד למקום ה-14

בלינגהאם לא לבד: שערי השבוע בכדורגל העולמי/ספורט1

יום גלישה מרשים לגולשות הישראליות שרון קנטור ותמר שטיינברג, שמתייצבות בראש הדירוג הכללי בסיום יומה השני של אליפות אירופה בגלישת רוח. קנטור החלה את היום במקום התשיעי, אך נצחונות בכל ארבעת שיוטי היום (רביעי) הזניקו אותה ישירות אל המקום הראשון הכללי, עם שמונה נקודות בלבד לחובתה. תמר שטיינברג, המתמודדת בקבוצת מתחרות שונה, מסיימת את היום במקום השני, מיד אחרי קנטור, כשלחובתה 11 נקודות. שטיינברג סיימה שלושה שיוטים במקום השני וניצחה בשיוט האחרון של היום.

לשתי השייטות מדובר בהחלט ביום מרשים, כאשר על אף הרוחות החזקות, שהגיעו למעל שלושים קשר, הצליחו לשמור על יציבות לאורך השיוטים השונים. המיקום של שתי הישראליות מרשים עוד יותר כיוון שמדובר בשתי הגולשות הצעירות ביותר בעשירייה הראשונה.

גולשת הרוח שרון קנטור. SAILING ENERGY, אתר רשמי
גולשת הרוח שרון קנטור/אתר רשמי, SAILING ENERGY
גולשת הרוח תמר שטיינברג. SAILING ENERGY, אתר רשמי
גולשת הרוח תמר שטיינברג/אתר רשמי, SAILING ENERGY

שחר טיבי מסיימת את יום השיוטים במיקומים 11,4,4,4 ויורדת מקום אחד מאתמול, אל המקום התשיעי, אחריה קטי ספיצ'קוב במקום ה-14 ומאיה מוריס סוגרת את העשירייה השניה במקום ה- 19.

בנבחרת הגברים יואב כהן יורד מקום אחד מאתמול אל המקום ה 14 ותומר ורדימון, שהוביל מבין הישראלים בתחילת היום יורד למקום 19. תום ראובני, שהחל אתמול את התחרות חלש מאוד, עם שתי פסילות, משפר היום באופן ניכר עם שיוטים במקומות 15,8,10,12 ועולה למקום 21 כללי, מיד לפני יואב עומר, שבמקום ה-22.

מחר יחולק הצי לבית הזהב ובית הכסף, כאשר רק מתחרי הבית העליון ימשיכו להאבק על מקום בעשרת הגדולים, המוביל לשיוטי המדליות שיתקיימו ביום ראשון. הרוחות החזקות המלוות את התחרות מתחילתה צפויות להמשך לפחות עד יום שישי ונותר לראות אם הן יאירו פנים לישראליות ויאפשרו להן להגדיל את הפער בפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully