וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אם פריז סן ז'רמן מחפשת אותי, אז היא לא מצאה"

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 20:08

"המיוחד", שנמצא תחת חוזה ברומא עד קיץ 2024, הכחיש את הדיווחים לפיהם הוא מעוניין לעבור לצרפת והחל במו"מ עם ראשי הקבוצה: "לא דיברו איתי"

תקציר: מונצה - רומא 1:1/ספורט1

ז'וזה מוריניו לא שולל אפשרות לעבור לפריז סן ז'רמן, אבל טוען שפנייה מהצרפתים לא נעשתה אליו או לנציגיו ושהוא מתכוון להמשיך ברומא לעונה נוספת. מאמן הג'אלורוסי, שעל פי הפרסומים בימים האחרונים "מוכן לעזוב לרק לפ.ס.ז' או לריאל" וכבר נמצא בשיחות עם אלופת צרפת, התייחס לכך לראשונה בשיחה קצרה עם "סקיי איטליה".

מאמן רומא, ז'וזה מוריניו. Silvia Lore, GettyImages
מכחיש שפ.ס.ז' יצרה קשר. מוריניו/GettyImages, Silvia Lore

"אם פריז סן ז'רמן מחפשת אותי, אז היא לא הצליחה למצוא ולא דיברה איתי", אמר "המיוחד" כשנשאל על הפרסומים בצרפת על כך שהוא מנהל מו"מ עם פ.ס.ז'. נזכיר כי רק לפני כשלושה שבועות, לאחר העפלת רומא לחצי גמר הליגה האירופית, הצהיר: "טוב לי ברומא, אני שמח ולא יכול להסתיר את זה. אני אוהב את האנשים, יש לי יחסים טובים עם כל האנשים במועדון ומשקר מי שטוען אחרת".

למוריניו חוזה ברומא עד קיץ 2024 ואחרי שהוביל את הקבוצה לזכייה בקונפרנס ליג בעונה שעברה, הוא מכוון לזכות העונה בליגה האירופית ולהשיג את הכרטיס לליגת האלופות - כידוע, בחצי הגמר מחר תארח הקבוצה את לברקוזן למשחק הראשון מבין שניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully