וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאטי, ראיתי, כבשתי: יובנטוס השיגה שוויון דרמטי מול סביליה

שיאנית הזכיות במפעל הייתה קרובה לנצח בחצי גמר הליגה האירופית עם שער של יוסוף אן-נסירי (26), גאטי השיג את ה-1:1 עמוק בתוך תוספת הזמן (90+7) בדרך לגומלין פתוח לחלוטין. בובה (63) העניק 0:1 לרומא על באייר לברקוזן

תקציר: יובנטוס - סביליה 1:1/ספורט 1

אחרי המשחקים המרתקים בליגת האלופות, שלב חצי גמר הליגה האירופית יצא לדרך הערב (חמישי) שוויון 1:1 דרמטי בין יובנטוס לסביליה משער של פדריקו גאטי עמוק בתוך תוספת הזמן. רומא השיגה ניצחון 0:1 במשחק הראשון על באייר לברקוזן.

אלכס סנדרו יובנטוס לצד לוקאס אוקמפוס סביליה. רויטרס
המלכה של המפעל תמשיך לתואר נוסף? אוקמפוס מול סנדרו/רויטרס

יובנטוס - סביליה 1:1

שיאנית הזכיות בליגה האירופית (או גביע אופ"א בגלגול הקודם של המפעל) המשיכה להראות שהיא קבוצה שונה באירופה. בעוד בליגה הספרדית היא בעונה מקרטעת למדי, במסגרת האהובה עליה היא המשיכה לעשות חיל במשחק בו אוראל גרינפלד היה השופט הרביעי, אך עמוק בתוספת הזמן, פדריקו גאטי השיג את השוויון שהעביר את ההכרעה לספרד בשבוע הבא.

האורחת פתחה טוב יותר את המשחק עם שתי נגיחות של לוקאס אוקמפוס שוויצ'ך שצ'סני הצליח לעצור, אך בדקה ה-26 מתפרצת של האנדלוסים הסתיימה במסירת רוחב של הארגנטינאי ליוסוף אן-נסירי שכבש את הראשון. הביאנקונרי ערכו חילופים שנתנו לפדריקו קייזה, פול פוגבה ואקרדיוש מיליק את ההזדמנות לכבוש את השוויון, אבל סביליה שמרה על השער נקי. בהתקפה האחרונה של המשחק, גאטי התרומם אחרי נגיחה של פוגבה (90+7) והשווה בצורה הכי דרמטית שיש.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דושאן ולאחוביץ' יובנטוס. רויטרס
החמיץ מקרוב. ולאחוביץ'/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 14: הרמה נהדרת של איבן ראקיטיץ' מצאה את לואיס אוקמפוס שנגח נמוך וטוב, אבל וויצ'ך שצ'סני היה במקום ועצר את הנגיעה של הארגנטינאי.

דקה 17: שוב זה אוקמפוס שניסה לנצל מקרוב את החור בהגנה האיטלקית עם נגיחה, פעם נוספת השוער הפולני מנע ממנו לכבוש.

דקה 19: כדור רוחב נהדר של פיליפ קוסטיץ' מצא את דושאן ולאחוביץ' שהתבלבל מהיציאה של יאסין בונו ובעט לשמיים.

דקה 26: גול! מתפרצת נפלאה של האורחת עברה דרך אוליבר טורס לאוקמפוס שבכדור רוחב מושלם מצא את יוסוף אן-נסירי והחלוץ בעט לרשת של יובנטוס! 0:1 לסביליה!

דקה 39: אן-נסירי הוריד כדור לראקיטיץ' בסיומה של עוד התקפה נהדרת של סביליה, הפעם שצ'סני הצליח להתעופף ולהדוף את הניסיון הקרואטי לקרן.

דקה 90+7: גול! אין דרמטי מזה! פול פוגבה העביר בנגיחה לפדריקו גאטי שעלה גם הוא מהספסל, והאיטלקי נגח מקרוב את השוויון של יובנטוס - 1:1 בטורינו!

יוסוף אן-נסירי סביליה. GettyImages
מתפרצת קטלנית. אן-נסירי/GettyImages
פדריקו גאטי יובנטוס. רויטרס
הכי דרמטי שיש. גאטי/רויטרס
צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן. רויטרס
התלמיד לא התעלה על המורה. אלונסו/רויטרס

צפו בתקציר ניצחונה של רומא

תקציר: רומא - באייר לברקוזן 0:1/ספורט 1

רומא - באייר לברקוזן 0:1

ז'וזה מוריניו זכה כבר פעמיים במפעל השני בחשיבותו עם הנפות כמאמן מנצ'סטר יונייטד ופורטו (עוד בגלגול הקודם של המפעל). אחרי שהוביל את הזאבים לזכייה בקונפרנס ליג בעונה שעברה, הפורטוגלי רוצה להשלים את הזכייה השנייה ברצף, הפעם בדרך להבטחת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, ועם ניצחון על חניכו לשעבר, צ'אבי אלונסו, הוא השיג תוצאה חשובה לקראת הביקור בגרמניה בגומלין.

המשחק נפתח עם הזדמנות מוקדמת של פלוריאן וירץ שבמבצע אישי נהדר היה קרוב להעלות את האורחת ראשונה על לוח התוצאות. רוג'ר איבנז מהצד השני נעצר אצל לוקאש הראדצקי והשתיים ירדו למחצית ב-0:0 משמים. המחצית השנייה הייתה קצבית יותר, ובדקה ה-63 אדוארדו בובה הצעיר ניצל הדיפה לא מספיק טובה של הראדצקי מבעיטה של טמי אברהם, והאיטלקי בעט את הכדור החוזר פנימה.

טמי אברהם לצד אדוארדו בובה רומא. רויטרס
שער חשוב לאיטלקי הצעיר. בובה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 7: האורחת פתחה טוב יותר - פלוריאן וירץ עם מהלך אישי נהדר החליף מסירות עם אדם הולזק ובעט בנגיעה כדור שחלף ליד העמוד של רוי פטריסיו.

דקה 19: כדור חופשי של לורנצו פלגריני מצא את הראש של רוג'ר איבנז, לוקאש הראדצקי התעופף ועצר את הבלם הברזילאי.

דקה 63: גול! חילופי מסירות בין טמי אברהם לאדוארדו בובה הסתיימו בבעיטה של האנגלי שנהדפה טוב על ידי הראדצקי, אבל הקשר האיטלקי הצעיר היה במקום ועט על הכדור החוזר בדרך ל-0:1 של רומא!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully