וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמביד ה-MVP והארדן ה"קוסם" שברו את בוסטון: "אם אין דם, אל תעלו למגרש"

אמביד הצדיק את התואר, הארדן סיפק "משחק מושלם", ואחרי ש"הכל השתבש" לבוסטון, סמארט שלח מסר תקיף לחבריו: "מי שלא מוכן ללכלך את הידיים, שלא ישחק"

ג'ואל אמביד מתבשר שנבחר ל-MVP/מתוך עמוד הטוויטר של פילדלפיה סיקסרס

אחרי שקיבל הכרה כ-MVP, ג'ואל אמביד רוצה להסיר גם את תווית הלוזר שדבקה בו בעקבות סדרה של כישלונות עבר בפלייאוף. הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא עשה צעד משמעותי בדרך לשם, עם הצגה מרשימה שסחפה את פילדלפיה לניצחון 103:115 בבוסטון במשחק 5 בסדרה. אמביד סיים עם 33 נקודות, 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-4 חסימות, ונתן את הטון במשחק המכריע מההתחלה.

הוא סיים את המחצית הראשונה עם 21 נקודות, הצעיד את הסיקסרס ליתרון בטוח והיה חתום על כמה מהלכים מומנטום בשני צידי המגרש, שעזרו לשבור סופית את הסלטיקס, לפחות במשחק הזה. אחד המהלכים הללו הגיע חמש דקות לסיום, כשבוסטון יצאה למתפרצת, ואמביד חזר להגנה בטירוף כדי לחסום ליי-אפ של ג'יילן בראון. באותו רגע נראה היה שתקוות הקאמבק של הסלטיקס נגוזו, ופילדלפיה המשיכה כל הדרך לניצחון שמעמיד אותה בנקודת זינוק מצוינת להעפלה לגמר המזרח, בהתחשב בעובדה שלאורך ההיסטוריה, 85% מהקבוצות שניצחו משחק 5 במצב של 2:2, עלו שלב.

"אני אוהב את המהלכים האלה, כי הם שוברים את הקבוצה היריבה ומוציאים לאוהדים את הרוח מהמפרשים", התגאה אמביד בצ'ייס-דאון בלוק שלו, א-לה לברון ג'יימס. אמביד מתעקש שאין עדיין מה לחגוג. "לא אכפת לי מה אומרים, עדיין יש לנו עוד משחק לנצח. זה כל מה שאני חושב עליו", אמר.

"ג'ואל פשוט עושה מהלכים של ווינר. הוא עושה מה שמצופה ממנו לעשות", פרגן פי ג'יי טאקר לחברו לקבוצה. "הוא ה-MVP, והוא רגיל לעשות דברים כאלה. אנחנו בונים על המהלכים האלה שלו, ועל משחקים כאלה. כל עוד הוא משחק באגרסיביות ואסרטיביות, אנחנו קבוצה קשוחה מאוד, שקשה מאוד לנצח".

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Maddie Meyer, GettyImages
בשיאו. אמביד/GettyImages, Maddie Meyer

מי שניווט את המשחק בחכמה היה ג'יימס הארדן, שאחרי ההתפוצצות במשחק 4 אמנם הסתפק ב-17 נקודות "בלבד" ולקח רק 8 זריקות מהשדה, אבל סיפק משחק אחראי, מבוקר ויעיל, כשהוא מחלק 10 אסיסטים לעומת שני איבודים בלבד, ומוסיף גם 8 אסיסטים.

"ג'יימס שיחק כמו קוסם היום, זה היה משחק מושלם שלו", התלהב המאמן דוק ריברס. "הוא היה אגרסיבי בדקות הראשונות כשהיה צורך בכך, ולאחר מכן לקח צעד אחורה ועזר לכולם להיות מעורבים במשחק. זאת הייתה הופעה אדירה".

בצד השני, בוסטון בעיקר מנסה להרגיע. הסלטיקס כבר יצאו מבורות עמוקים בעבר, ורק בפלייאוף אשתקד ניצחו בנסיבות דומות את מילווקי בחוץ כשהיו בפיגור 3:2 בסדרה. בשנה שעברה זה הסתיים במהפך מרשים, אבל בוסטון לא בונה על ניסים הפעם. "מה שקרה בשנה שעברה היה ונגמר", הבהיר ג'יילן בראון. "עכשיו אנחנו צריכים להגיע למשחק 6 בגישה הרבה יותר טובה, כי אחרת זה יסתיים בהדחה. אנחנו עדיין חזק בעניינים בסדרה הזאת, אבל חייבים לתת הכל במשחק 6".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני בוסטון סלטיקס אל הורפורד, ג'יילן בראון, ג'ייסון טייטום. Maddie Meyer, GettyImages
סיבה לדאגה. אל הורפורד, ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום/GettyImages, Maddie Meyer

אבל מרכוס סמארט, המנהיג האמיתי של הקבוצה ומי שנחשב למנוע שלה, רואה סימנים מדאיגים בקבוצה. כשנשאל בסיום מה השתבש במשחק הלילה, סמארט ענה ש"הכל השתבש" ולאחר מכן פתח בנאום מוטיבציה שבהחלט יכול גם להתפרש כביקורת על חבריו לקבוצה. "אני לא יודע מה יקרה במשחק 6, אבל בטוח בדבר אחד - אם אתה לא מוכן לשחק מלוכלך, אם אתה לא מוכן לדמם על הפרקט, אם אתה לא מוכן לשבור משהו כדי לנצח, פשוט אל תעלה למגרש. מי שלא מרגיש כמוני, לא מבין מה נדרש כדי לנצח בפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully