וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו תמנע "הסתננות" של אוהדי מכבי ת"א, וקוראת לקהל: "תנו את הגרון"

הצרפתים ימנעו כניסה של אוהדים צהובים ליציעים המיועדים לקהל הביתי, ומכינים תפאורה מיוחדת: "נהפוך את הערב הזה לבלתי נשכח"

שחקן מונאקו יאקובה אוואטרה בריאיון/סאשה ורגס, וואלה! ספורט

מונאקו ממשיכה בניסיונות למנוע מאוהדי מכבי תל אביב להשתלט על האולם הביתי שלה פעם נוספת. לקראת המשחק החמישי והמכריע בסדרה הערב (שלישי, 21:00), פרסמה הקבוצה מהנסיכות שורה של תקנות שנועדו לשמור על הסדר הטוב ביציעים, ובין היתר גם ימנעו כניסה של "מסתננים" מקרב אוהדי מכבי תל אביב ליציעים המיועדים לאוהדי מונאקו.

כך, למשל, אוהדים שיגיעו לכניסות המיועדות לאוהדי מונאקו עם סממנים מזהים של מכבי תל אביב וילבשו צהוב - לא יורשו להיכנס. בכלל, הקבוצה מנסה להטריף את הקהל לקראת המשחק ובאתר הרשמי הבטיחה "תפאורה מיוחדת" שתחכה לאוהדים הערב.

אימון מונאקו לפני משחק מספר 5 נגד מכבי תל אביב. סאשה ורגס, מערכת וואלה
מצפים לאווירה מיוחדת. שחקני מונאקו/מערכת וואלה, סאשה ורגס

"כל הכרטיסים נמכרו, ועכשיו זה הזמן שלכם לתת הכל ביציעים", קראו באתר הרשמי של הקבוצה. "הכרוז שלנו יכתיב את הקצב, ואתם תצטרכו לתת את הגרון. יחד נהפוך את הערב לזה לבלתי נשכח, וניכנס להיכל התהילה של הכדורסל הצרפתי. השחקנים יזדקקו לקהל יותר מאי פעם".

שחקן מונאקו אלפה דיאלו אמר לקראת המשחק: "שיחקנו נגד מכבי תל אביב כבר 6 פעמים השנה, כך שלאף אחד אין יותר סודות, ואין יותר שפנים. הקבוצה שתוציא לפועל בצורה טובה יותר את התוכנית שלה, הקבוצה שתשמור הכי טוב, היא זו שתנצח. מכבי קבוצה מוכשרת עם שחקנים דומיננטיים ואני צופה קרב צמוד ומותח. עבדנו כל כך קשה כל העונה כדי להגיע למשחק גדול כזה, ועכשיו כולם יצטרכו לתרום את שלהם. אני משוכנע שבניגוד למשחק 4, הערב נראה מי אנחנו באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully